Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3000233
kreeg een mailtje dat ze een vrouw zoeken die een speciale band hebben met hun hond,kat,paard ivm dierdag
Ik heb bandit opgeven en hij is uitgekozen :D, dit is van de telegraaf,maar dit komt alleen op internet op de site www.vrouw.nl
ben best beetje trots

ook gaat bandit ingezet worden bij knuffelproject en hulphond bij oudere mensen  :smitten:
#3000290
Niet in de special van Vrouw, maar wel tot mijn grote verrassing (de fotograaf was er voor een andere shoot en zag Chooky en Flea en vroeg mij of hij een foto van ons mocht nemen en of ik hem een stukje over ze wou sturen voor een stukje ergens in, hij was erg vaag, bleek dus de dierendagspecial te zijn) in de dierendagbijlage van de Stadspers in Bilthoven en Zeist:
foto
#3000304
[quote="Martine-Tom"]
Nee ik maak geen grapje, kreeg vanmiddag mail dat wij er ook in komen  ;)
[/quote]

Nou heb het gevonden maar vind het weinig voorstellen je moest foto's meesturen geen 1 foto
Ook van Tom gelezen maar ook geen foto
Nou tegenvaller dus
Door Martine-Tom
#3000328
[quote="kiara"]
Nou heb het gevonden maar vind het weinig voorstellen je moest foto's meesturen geen 1 foto
Ook van Tom gelezen maar ook geen foto
Nou tegenvaller dus
[/quote]Ik had me er ook niet teveel van voorgesteld hoor  :)
Vind het leuk om te lezen, en uiteraard uber-trots op mijn kleine held op sokjes  :-*[quote="Ronald"]
En die van Tom was natuurlijk superherkenbaar, met zijn centenbakje  :biggrin2:
[/quote]
Toch makkelijk zo'n herkenbaar uiterlijk  :biggrin2:
#3000331
[quote="Ronald"]
Ik zag een foto van Bandit met een kip en van Tom... En die van Tom was natuurlijk superherkenbaar, met zijn centenbakje  :biggrin2:
[/quote]

Ik zie niks alleen dat verhaaltje
Hoe kan ik dat zien zoek mij het apezuur
Door Martine-Tom
#3000338
[quote="kiara"]
Ik zie niks alleen dat verhaaltje
Hoe kan ik dat zien zoek mij het apezuur
[/quote]Zie je verder wel foto's erbij?
Het fototje staat iedere keer boven het verhaal zeg maar, dus eerst foto dan verhaaltje  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door