Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3000267
Krijgt jou hond, kat, konijn, cavia, paard of papegaai iets extra's voor dierendag?

Hier is het elke dag dierendag geloof ik, maar de paarden krijgen vandaag warme slobber. De konijnen krijgen een gemengde groentenschotel en met Nelson ga ik lekker naar de heide.
Ook doen wij mee met de 'eet-geen-dierendag' en eten wij vandaag bewust geen vlees.
#3000280
Normaal gezien niet omdat ze alle dagen al verwend worden met lekkers, training en wandelingen. Maar heb eigenlijk wel een nieuw hondenkussen nodig en heb er een mooie zien staan. Dus gaan we samen naar de dierenwinkel.
#3000281
ik ben alleen thuis met de jongste en de 7 honden, dus wij gaan er gewoon een leuke dag in de tuin van maken. Hondjes afwisselend balletjes gooien, frisbee, knuffelen... Maar dat doen we alle dagen, dus zo speciaal is het niet :s
#3000283
Lizzy schreef: Nee. Het is hier elke dag dierendag. En ik eet nooit vlees. Mmm. Volgend jaar las ik een vega dag in voor de honden :biggrin2:
Hier precies zo.

Met de hond een dagje vega moet lukken, voor de katten weet ik het nog niet zo....
#3000302
Pupje heeft zichzelf een fikse kennelhoest gegeven.  :-\
We doen het dus rustig aan vandaag! Lekker haar kong vullen en een rustige wandeling door de buurt maken.
B is loops dus die wil een reu voor dierendag! Ik vermoed dat ze haar zin niet krijgt vandaag ;)
Door Martine-Tom
#3000340
Denk dat ik Tom maar eens een dentastix geef...krijgt die arme knul ook eindelijk eens iets goeds voor zijn tanden  :biggrin2:
Katten dan maar Whiskas "als het aan de kat lag, kocht ie Whiskas"  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door