Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Saartje-88
#2999990
Hey hey,

Ik ben Saartje-88 (forum naam) 26 jaar, woon in Noord-Holland
en krijg over 10 dagen  eindelijk mijn lieve pup.
Haar naam is Ylva, ze is wolfsgrauw en komt uit een nest van 6 pups..
[Edit] ** Ylva is een Saarlooswolfhond.

Ylva wordt afgespeend op KVV & brok maar hoop uiteindelijk helemaal over te gaan op KVV.

Hier onder wat foto's!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Liefs Saartje
Laatst gewijzigd door Saartje-88 op vr 03 okt 2014, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Saartje-88
#2999995
Sorry begrijp nu pas wat jullie bedoelen xD

(Er stond helemaal over zetten op brok en ik bedoelde KVV :-[ ) Sorry  :biggrin2:

Barfen gaat helaas niet. Mijn vriend wil haar eigenlijk helemaal over hebben op brok,
het compromie was 5 dagen KVV en in de weekenden brok, omdat dit gewoon makkelijker is.
(we reizen nog al veel, richting vrienden en familie)
Brafen is een toekomst ding, maar daar wil ik me eerst beter over in lezen.

Wat ik wel al wil gaan introduceren zijn de kippen en eenden nekken en andere kleine barf hapjes.
Laatst gewijzigd door Saartje-88 op vr 03 okt 2014, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3000012
Welkom! Hier barft Appie 6 dg per week, 7de is KVV.... Als je per dag uit de vriezer haalt, kan je toch gewoon 1 maaltijd in een bakje meenemen? Doen wij ook; hou er alleen rekening mee, dat ie bij anderen geen karkas krijgt maar spier, orgaan en groente.... Sleept karkas nl mee door de hele huiskamer ;)..... Of hj krijgt die dag KVV ipv barf......

Ps, mooi hondje :D.....
Gebruikersavatar
Door pluk
#3000073
Wat een schatje!
Wij hebben voor familiebezoek en logeerpartijtjes ook altijd kvv. Hup in een plastic bakje, koelblokken erbij, in een koeltasje en het blijft de hele dag koud.
Bij mijn schoonouders ligt zelf standaard een pakje Rodi in de vriezer, just in case  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door