Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2998929
Heeft iemand daar ervaring mee? Het is de bedoeling dat ik de electrische fiets ook wel eens mee ga nemen na het werk en met een fietsendrager op de trekhaak kan lief me ophalen. Omdat MP ook niet meer is wat het geweest is en er vooral bedrijven opstaan die nieuwe spullen aanbieden voor in dit geval veeeeel geld, ben ik wel benieuwd welke dragers er wel en niet goed zijn. Ik wil voorkomen dat er €300+ in de kelder ligt weg te roesten.

Dus mocht je ervaring hebben waar we op moeten letten, graag...
Door Jantina
#2998934
Off topic omdat ik je niet kan helpen, maar dat vind ik tegenwoordig ook echt reuze irritant aan MP, het zijn meer bedrijven met nieuw spul dan particulieren met 2e hands... >:(
Gebruikersavatar
Door nova
#2998941
Mini's 3-tal schreef: Heeft iemand daar ervaring mee? Het is de bedoeling dat ik de electrische fiets ook wel eens mee ga nemen na het werk en met een fietsendrager op de trekhaak kan lief me ophalen. Omdat MP ook niet meer is wat het geweest is en er vooral bedrijven opstaan die nieuwe spullen aanbieden voor in dit geval veeeeel geld, ben ik wel benieuwd welke dragers er wel en niet goed zijn. Ik wil voorkomen dat er €300+ in de kelder ligt weg te roesten.

Dus mocht je ervaring hebben waar we op moeten letten, graag...
Dragers zijn van alluminium, dus roesten zullen die niet  ;)

Zelf heb ik een v profiel, helaas  past  de E-bike er niet op  :-\ . daar moet  je dus  wel rekening mee houden.
Laatst gewijzigd door nova op wo 01 okt 2014, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2998942
nova schreef: Dragers zijn van alluminium, dus roesten zullen die niet  ;)

Zelf heb ik een v profiel, helaas  past  de E-bike er niet op  :-\ . daar moet  je dus  wel rekening mee houden.
Weet je toevallig ook waarom een v-profiel niet geschikt is voor een e-bike?
Gebruikersavatar
Door nova
#2998945
Mini's 3-tal schreef: Weet je toevallig ook waarom een v-profiel niet geschikt is voor een e-bike?
Bij een v profiel moet je de fiets a. h. w. ophangen aan de 'hoorns' van de drager.  En dat lukt gewoon niet om daar een e-bike  aan op te hangen, frame is te lang, anders gezegd,  de hoorns zitten hiervoor te kort bij elkaar
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2998984
nova schreef: Bij een v profiel moet je de fiets a. h. w. ophangen aan de 'hoorns' van de drager.  En dat lukt gewoon niet om daar een e-bike  aan op te hangen, frame is te lang, anders gezegd,  de hoorns zitten hiervoor te kort bij elkaar
Ohhh, ik dacht dat je de vorm van het gootje bedoelde. Met de uitleg snap ik meteen wat voor drager je bedoelt.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2999058
Gonnie schreef: Afbeelding

Deze is geschikt voor elektrische fietsen, zelf met een middenmotor.
Hij is van Thule :)
Zijn dat dure? Thule heeft me in het verleden vaak verrast, zowel in positieve als negatieve zin...
#2999191
TMG1961 schreef: Gewoon de elektrische fiets in de hoogste ondersteuning zetten en dapper van werk naar huis fietsen. Kun je voor die gespaarde centjes lekker uit gaan eten  :biggrin2:
Ehhhh, je kent Michiel nu toch wel een klein beetje?  ::) :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door