Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2998492
Je zou het moeten kunnen uitproberen. Onze Groovy kon met schoenen helemaal niet meer uit de voeten, juist omdat ze stroef waren, dus dan bleef de voet staan, had dan helemaal geen benul om 'm nog bij te zetten en plof daar lag ze.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2998503
Angelique schreef: Je zou het moeten kunnen uitproberen. Onze Groovy kon met schoenen helemaal niet meer uit de voeten, juist omdat ze stroef waren, dus dan bleef de voet staan, had dan helemaal geen benul om 'm nog bij te zetten en plof daar lag ze.
Ahhh da's helemaal zielig!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2998505
Ruisje schreef: Buzzer liep de laatste maanden op Porta Wear schoentjes. Alleen met z'n achterpoten dan omdat hij op onze vloer steeds door z'n achterpoten weggleed.
Hij liep er dus alleen in huis mee en dat ging prima - Buzzer stapte weer vrolijk rond en was er zichtbaar blij mee. ;)

http://www.dursydog.nl/product/308/544/porta-wear-dog-shoes-4-st/245211/54482
Bedankt voor de link! Ik ga denk ik morgen maar eens een rondje bellen of er ergens in de buurt een DSZ is die ze verkoopt en waar ik ze misschien even proberen mag.
#2998588
Afbeelding

Paulien, is dit wat? De labello er naast zodat je kunt zien hoe groot/klein ze zijn.
Maar ze zijn wel echt klein. Ik denk dat Joep eigenlijk veel grotere poten heeft.
Deze had ik voor Charlotte toen ze haar teentje uit de kom had.
Je mag ze lenen.
Ik denk dat ze wel door de brievenbus passen.
Als je denkt dat Joep de schoentjes past, dan stuur ik ze op.
Ze komen wel weer terug als je ze niet meer nodig hebt.
Laatst gewijzigd door Riek op di 30 sep 2014, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#2998601
Riek schreef: Het rubberen zooltje is 5 cm breed en 6 cm lang.
Dit is wel de buitenkant, dus ze zijn van binnen uiteraard iets kleiner.
Dat biedt perspectief!!!! Zou je ze op willen sturen zodat ik ze proberen kan? Het gaat om zijn achterpootjes, dat scheelt. De voorkant heeft hij een véééééél grotere maat nodig.  :biggrin2:
#2998665
Ben benieuwd of het werkt.
Sofi kon prima lopen, maar toen haar voetkussentje kapot was, kreeg ze daar een schoentje omheen, omdat ze zo wild liep te rennen buiten. Dan ging het weer kapot.
Schoentje aan gedaan in huis en prompt 'kon ze niet meer lopen', ze mankte door de kamer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door