Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2998320
Ik woon in Goes en een vriendin van me in Oss, nou willen we graag ergens mid-way afspreken en het lijkt me leuk om dat op een losloopgebied te doen. Dus ik zoek ergens op de lijn Goes/Oss een losloopbos oid....en dan ook met OV bereikbaar, beiden hebben we geen auto...

Iemand een suggestie?
Door Martine-Tom
#2998378
BusKay schreef: Dit lijkt me wel een aardig stekkie....

Afbeelding
>:(

*Belt psych voor trauma verwerking*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2998390
Was 'Joel' niet ergens bij Oss in de buurt met haar windhondenloopgedoetje? Daar stond dat alles omheind was, toen dacht ik nog 'klinkt als een leuk plekje'..
Anders de Loonse en Drunense Duinen, maar daar is vast geen openbaar vervoer... Weet dat er bij Dordrecht ook een natuurgebied is waar vrienden regelmatig de honden los hebben lopen..
Misschien wat meer richting geven waar je heen wilt? Tussen Oss en Goes ligt namelijk heeel veel  ;)
Door BusKay
#2998396
Fenixjuh schreef: Was 'Joel' niet ergens bij Oss in de buurt met haar windhondenloopgedoetje? Daar stond dat alles omheind was, toen dacht ik nog 'klinkt als een leuk plekje'..
Anders de Loonse en Drunense Duinen, maar daar is vast geen openbaar vervoer... Weet dat er bij Dordrecht ook een natuurgebied is waar vrienden regelmatig de honden los hebben lopen..
Misschien wat meer richting geven waar je heen wilt? Tussen Oss en Goes ligt namelijk heeel veel  ;)
Dacht ik ook aan maar idd geen busjekomtzo...

Maarrehhh.... los lopen mag je toch overal... dus eh... Amsterdam CS?
Door Ruisje
#3014046
Heb je al iets gevonden, Martine?
Dat 'windhondenloopgedoetje' in Oss, zoals Fenixjuh het noemt, is vast de Geffense Plas in Oss. Daar hebben wij afgelopen mei een podencomeeting gehad. :)
Volgens goegel is het met openbaar vervoer te bereiken, maar hoe-wat-waar moet je even nagoegelen. En je vriendin kan op de fiets. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door