Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2998256
Jacy heeft wel vaker wat aan zijn oor, maar kon er nooit de vinger op leggen. Vorige week is hij aangevallen en 2 dagen later zijn oortje warm. Dierenarts laten kijken, echt geen ontsteking... Zo moeilijk, ben je er een keer op tijd bij, nog niets...

Wel otoclean oorreiniger meegekregen, hij had wel wat vastzittend oorsmeer, dus hopelijk helpt dit iets. Nog niet gebruikt, maar zo gauw het pootje naar het oortje gaat, zal ik het erin doen  ;)
#2998258
Fenixjuh schreef: Jacy heeft wel vaker wat aan zijn oor, maar kon er nooit de vinger op leggen. Vorige week is hij aangevallen en 2 dagen later zijn oortje warm. Dierenarts laten kijken, echt geen ontsteking... Zo moeilijk, ben je er een keer op tijd bij, nog niets...

Wel otoclean oorreiniger meegekregen, hij had wel wat vastzittend oorsmeer, dus hopelijk helpt dit iets. Nog niet gebruikt, maar zo gauw het pootje naar het oortje gaat, zal ik het erin doen  ;)
Het nadeel van otoclean vind ik dat het ontzettend plakt en er dus allerlei vuil aan/in in het oor blijft hangen. Ik gebruikte voor Hope hooguit 1/3 flesje per oor.  Goed droogmaken daarna.
Puur oor vind ik zelf veel fijner. Het oor blijft beter zuiver, plakt niet en ik vind het ook beter werken.
#2998321
Ergens hier moet nog een recept staan voor zelf te maken oorcleaner. Die werkte hier super. Iets met witte azijn, boorzuurpoeder en jodium geloof ik.
ik moet het recept ook nog ergens hebben staan maar kan het niet vinden.
#2998344
Ik ben zelf oorpatiëntje, en als er een ontsteking in het oor zit, echt geen azijn gebruiken.. Ik heb ooit van de huisarts zure oordruppels tegen oorpijn gehad, gillend op de bank gelegen.. Daarna maar weer altijd naar de KNO-arts geweest..
#2998366
Fenixjuh schreef: Ik ben zelf oorpatiëntje, en als er een ontsteking in het oor zit, echt geen azijn gebruiken.. Ik heb ooit van de huisarts zure oordruppels tegen oorpijn gehad, gillend op de bank gelegen.. Daarna maar weer altijd naar de KNO-arts geweest..
Ik bedoel ook niet bij oorpijn, gewoon als cleaner om af en toe te gebruiken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door