Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2998200
Ooit in de bar voorbij zien komen volgens mij... Er zou een goed, makkelijk leesbaar pocket-boekje over verse voeding zijn, geschreven door een dierenarts en met een klein prijsje.. Wie weet welke dit is en waar te bestellen? (Om aan pupkopers mee te kunnen geven.)
#2998277
Natuurlijk voeren voor hond en kat. ISBN: 9789048430512

Het is volgens mij overal te bestellen.

Het boekje leert niet hoe mensen zelf moeten samenstellen. Maar ik vind het wel een heel goed boekje om mensen ervan te overtuigen dat vers echt beter is dan brok. Niet dat Marike super anti brok is hoor. Maar ook niet erg pro. Ik zou het toentertijd zeker gekocht hebben om aan een paar pupkopers mee te geven!
#2998306
Nee maar weet je, ik stel toch niet zelf samen en de pups gaan ook op KVV weg (  :-[ ). Ik had gisteren mensen op gesprek die er van alles van wilde weten, die hadden echt wat aan zo'n boekje gehad. Voor ons is het gewoon zo dat we dit voeren, en ja, waarom eigenlijk, omdat dat zo hoort, dat een hond vlees eet. Dat juist overbrengen is best eens lastig vind ik. En uit een boekje is misschien ook meer overtuigend dan dat ik het vertel. Ik ga 'm eens bestellen! Dank weer!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door