Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#2998178
Helaas, buiten gebruik... de oren van Nelson!

Om gek van te worden! Hij steelt werkelijk alles wat los en vast zit. Van sokken tot onderbroeken en van rollen tape tot de snoeischaar. Kan hij er bij dan pikt hij het in en sjeest er mee door de tuin. Het commando 'los' is kennelijk het commando voor 'stevig vasthouden en als een dolle ermee wegrennen'. 'Hier' betekend dat je de andere kant op gaat en je gewoon doet alsof je de baas niet hoort, 'zit' heb ik ook nog nooit van gehoord en verder trek ik gewoon de hele dag lekker mijn eigen plan.

Luisteren? Nee joh!
Zo kan hij bijvoorbeeld heel uitdagend in spelhouding gaan staan als hij binnen moet komen. Dan sta je in de stromende regen buiten met een hond die zich niet laat pakken. Maar het baasje blijft niet gek, het baasje heeft er een oude longeerlijn aangeknoopt zodat ze lekker 8 meter lijn eraan heeft voor het geval Nelson weer eens bedenkt dat hij een leuk spelletje weet. Soms kan ik hem wel achter het behang plakken!

Verder is het een schat, en hoe kan je nou boos worden als hij zo naar je toe komt nadat hij de tuin heeft gesloopt?
Afbeelding

Echt werkelijk... Pubers!
>:(  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#2998193
Haha, zo herkenbaar. De dag dat ik besloot het te negeren werd het spelletje een stuk minder leuk. Maar ja, nu mis ik het spelletje soms ook...
Gebruikersavatar
Door Hope
#2998230
pluk schreef: Haha, zo herkenbaar. De dag dat ik besloot het te negeren werd het spelletje een stuk minder leuk. Maar ja, nu mis ik het spelletje soms ook...
Ja dat probeer ik hier ook, maar hij pikt soms echt gevaarlijke dingen. Laatst een spons bijvoorbeeld, dat vind ik toch niet echt een lekker idee (stel dat hij het inslikt :-X ) of een snoeischaar. En nee, die lag niet op de grond maar op de tuintafel maar meneer heeft hem toch te pakken weten te krijgen. Nu maar een tijdje met een lijn eraan naar buiten, zodat hij in elk geval niet weg kan rennen ermee.
Kim_S schreef: Je moet ook wel regelmatig de bananen verwijderen hè  ::)
:biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:
Roef & Hidde schreef: nou ja zeg!!! die labjes worden toch opgevoed geboren? :biggrin2:
zooo herkenbaar en succes he ;D
Dat worden ze ja! De eerste tien maanden was het een engeltje, echt! Maar nu heeft hij ontdekt dat de wereld eigenlijk toch interessanter is dan dat koekje van de baas  ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#2998246
Kaio schreef: 10 maanden oud zeker?

Even een fimpje om de pijn te verzachten  :biggrin2:

(Het afgestrokken gordijn staat er niet tussen  :biggrin2: )
10 maanden inderdaad. Is dat filmpje van jou hond?
nova schreef: Volgens mij komt dat omdat ze barfen..... ::)
Dát zal het zijn! Misschien heeft RC wel een brok voor Niet-Luisterende-Puber-Puppies!
Gebruikersavatar
Door Hope
#2998250
Fenixjuh schreef: Afbeelding
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Oeps, betrapt op het opeten van een schoen...
Afbeelding

Dag kussen...
Afbeelding

Gejat uit de stal...
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hope op di 30 sep 2014, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door DJ_Doerak_Tucker
#2998269
Oh nee! Pubers zijn het ergst!  :biggrin2: Ik heb gelukkig bij zowel Doerak als Tucker geen enkele vorm van pubergedrag meegemaakt, heel fijn. Ik zit dan ook altijd te grinniken als ik dit soort dingen voorbij zie komen. Sorry  :( ;D! Sterkte met de puber, gaat wel weer over  :P.

@Kaio, geweldig stukje muziek eronder! Alle nummers van dat 'Horror Show' zijn zó goed, met dit als topper. Bedankt, nu ben ik weer afgeleid en op you tube aan het neuzen  >:( ;).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door