Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2997649
een fles met kiwi sap uit elkaar geklapt in een net 2 weken geleden gekochte leren vintage tas >:(
wie weet raad
Door sella
#2997652
Goed uit spoelen, handdoeken erin, langzaam laten drogen, zodat het leer niet hard wordt.
Dus niet bij/op de kachel.
dan als hij goed droog is, een dag of 2-3, wel handdoeken verversen, goed insmeren met ik doe dan ledervet van de rapide, wat ook gebruikt wordt voor paardenspullen.
Ik gebruikte dat al voor het voor paarden in de markt gezet wordt.
Ik gebruik dat op mijn leren tas, en geloof me, die heeft al heel wat meegemaakt. Hij is nog steeds heerlijk soepel en neemt geen vloeistoffen meer op.
Door BusKay
#2997654
Binnen 4 minuten opgelost. Kan het sneller??

Hoezee voor BP...  :biggrin2:
Door Esther Q
#2997657
Geen fles kiwi sap meer in een net 2 weken geleden gekochte leren vintage tas stoppen :biggrin2:
Door BusKay
#2997659
Esther Q schreef: Geen fles kiwi sap meer in een net 2 weken geleden gekochte leren vintage tas stoppen :biggrin2:
Ok, volgende keer tomatensap dan....  :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2997686
Esther Q schreef: Geen fles kiwi sap meer in een net 2 weken geleden gekochte leren vintage tas stoppen :biggrin2:
joh....
gelukkig heeft ie meer verstand van verzekeringen
Laatst gewijzigd door me and my boys op ma 29 sep 2014, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BusKay
#2997690
vanaalst schreef: joh....
gelukkig heeft ie meer verstand van verzekeringen
Zou het?? Insurance with a big Q?  :biggrin2:
Door Esther Q
#2997691
Oh oops, ja, dat komt nogal lullig over, ik heb ook niks met vintage tassen, vandaar, maar voor jou is het natuurlijk heel vervelend, hopelijk vind je een oplossing :) Met verzekeringen heb ik overigens ook niks... ik ben al weg hier!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2997692
is mijn tas niet... hij heeft t er zelf in laten zitten... duur leermomentje...
vind t erger van de vloerbedekking....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door