Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2997375
2 bloempotten die bronskleurig waren (glanzend), een 5-tal glazen flesjes en een mini melkratje wat mijn buurman ooit voor me heeft gemaakt met koffiemelkflesjes erin. Het kratje was donker eiken gebeitst.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2997378
Ik denk erover om de keuken à la melkkratje te gaan doen. Gelukkig hebben we een deurtje over om op te oefenen, want de manier waarop ik het zo gekregen heb is vast niet de juiste.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2997401
Leuk bezig  :biggrin2:

Ach, ik heb ook bij een kast wat "foutjes" in de volgorde gemaakt en uiteindeijk toch nog goed gekomen. Resultaat teld hé  :biggrin2: Welke kleur is dit?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2997407
Angelique schreef: Leuk bezig  :biggrin2:

Ach, ik heb ook bij een kast wat "foutjes" in de volgorde gemaakt en uiteindeijk toch nog goed gekomen. Resultaat teld hé  :biggrin2: Welke kleur is dit?
French Linnen afgewerkt met clear en dark wax door elkaar.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2997408
Ik lees dat je de softwax kunt mengen met krijtverf om zo ook een andere kleur wax te krijgen..... Kijk workshop is dus niet overbodig!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2997409
Pauline schreef: Ik lees dat je de softwax kunt mengen met krijtverf om zo ook een andere kleur wax te krijgen..... Kijk workshop is dus niet overbodig!  :biggrin2:
Wist ik al..ook zonder workshop  :biggrin2:

Op Pinterest heb je best veel DIY. Heeeel leerzaam en goed voor nieuwe projecten  :biggrin2:
Door K&D
#2997418
Je kunt het zelf. Workshop overbodig. ::)
(do it yourself)

Ik vind die grote potten prachtig geworden! Kistje trouwens ook.
Gebruikersavatar
Door nova
#2997434
wat leuk Paulien.  :D

Mijn tafels die ik gepimpt heb staan  sinds gisteren weer in mn woonkamer. vanmiddag had ik een platte accu in mijn foto dinges, en morgen maak ik plaatjes.

Ook hier een fout gemaakt met een tafelblad, het 2de blad is wel ok.
Ik weet ook waar ik de fout in ben gegaan, en dat scheelt  ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#2997435
Pauline schreef: French Linnen afgewerkt met clear en dark wax door elkaar.
heb ik ook aan de tafels, maar een heul ander resultaat  :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2997449
K&D schreef: Je kunt het zelf. Workshop overbodig. ::)
(do it yourself)

Ik vind die grote potten prachtig geworden! Kistje trouwens ook.
Oh!! Maar ik vind het altijd leuk om nog meer te kunnen! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2997556
Pauline schreef: Ik denk erover om de keuken à la melkkratje te gaan doen. Gelukkig hebben we een deurtje over om op te oefenen, want de manier waarop ik het zo gekregen heb is vast niet de juiste.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ik zeg doen!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door