Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Tippie
#2997358
  :) hallo,

Ik heb een vraagje...
Ik heb sinds een maandje een klein hondje ( chiwawa/terriër van bijna 3 kg.) en ben heel enthousiast geworden na het lezen over barf. Ze is nu 6 maanden en een heel blij hondje. ( denk ik
Gebruikersavatar
Door pluk
#2997372
Scott weegt 7 kilo en eet nu barf, maar we zijn begonnen met kvv.
Wil je direct gaan barfen of eerst combineren?

Een kant en klaar menu heb ik niet voor je. Op de site en het forum kun je echt genoeg info vinden om zelf aan de slag te gaan. Als je 'm dan hier neerzet krijg je vanzelf reacties of het wel/niet goed is.

Als beginnersbot kun je denken aan kippennek/vleugel, eendennek of kwartel. De eerste keren kun je de botten even kapotslaan met een hamer totdat je hond gewend is aan het eten ervan. Ik heb bot bij Scott een hele tijd vastgehouden totdat hij er zelf goed mee overweg kon. Pas wel op je vingers!

Succes!
Door Martine-Tom
#2997381
Het menu is niks anders dan dat van een grote hond...alleen veel minder dan natuurlijk  :biggrin2:
Even goed op de site lezen en een voorbeeld menu maken, kunnen we je daarna verder helpen als er nog dingen aangepast zouden moeten worden  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door