Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door inge58
#2996935
Ik heb een paar rollen Naturis gehaald bij een dierenwinkel in de buurt.
Heb ik nog niet eerder gehad dus ben benieuwd!
Rund,kip/rund,kalkoen en lam
Door Martine-Tom
#2997093
Tom besloot spontaan 5 dagen te vasten toen ik een keer Naturis had  ::)
Zag er verder wel prima uit maar hij lust het dus niet echt  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Baldrick
#2997442
Hier hetzelfde:bij de laatste bestelling ook 4 smaken naturis erbij, om te proberen.
Ook ik ben benieuwd dus.

Trouwens ook TamRo, shaweca en natuur&dier.

Voor de variatie dus  :)
Gebruikersavatar
Door S
#2998197
Mijne moet het niet zo, hij houdt niet van de textuur. Heeft liever grof gemalen... Maar het ziet er inderdaad altijd wel prima uit!
Door inge58
#2998781
De kalkoen verise gaat er vlot in!
Music moest vanmorgen vroeg wel errug poepen,maar was niet dun.
Misschien vliegt de kalkoen wat vlugger door de spijsvertering heen.... ;)
Door inge58
#3004649
Na drie rollen te hebben geprobeerd,ga ik de vierde in hele kleine stukjes zagen en mengen met een ander merk.
Op een of andere manier poepen ze mij teveel op naturis.
Django heeft al drie keer op rij s'morgens vroeg zijn drol in de serre gedraaid en dat gebeurd echt nooit!  :-\
Geef ik hem Tamro of smuldier.....niks aan de hand!
Weer een keer Naturis......kan ik s'morgens drollen rapen.
Toch te vet misschien?
Door keetje
#3004689
Ik heb deze bestelling een paar rollen Naturis kalkoen als test meebesteld maar hier is het zeker voor herhaling vatbaar. Mooie poep en het wordt met smaak gegeten. (Nu zegt dat laatste eigenlijk helemaal niets want Luna vreet echt alles, die zou ik, bij wijze van spreken, in de GFT kliko kunnen zetten, dan bonkt en schommelt die bak een half uurtje en dan kan ik Luna van de bodem vissen :biggrin2:. )
Door inge58
#3004719
[quote="keetje"]
Ik heb deze bestelling een paar rollen Naturis kalkoen als test meebesteld maar hier is het zeker voor herhaling vatbaar. Mooie poep en het wordt met smaak gegeten. (Nu zegt dat laatste eigenlijk helemaal niets want Luna vreet echt alles, die zou ik, bij wijze van spreken, in de GFT kliko kunnen zetten, dan bonkt en schommelt die bak een half uurtje en dan kan ik Luna van de bodem vissen :biggrin2:. )
[/quote]

Django heeft er ook mooie poep op,ik heb ze nl zelf opgeraapt in de serre  :-\
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3004725
Mijn rol Naturis ontplofte ooit eens toen ik hem open wilde snijden. Dat was zo niet grappig. :-\ De hele keuken onder de pens. Mijn reu deed het er overigens best wel aardig op, naast Carnibest en All animal kreeg hij zo nu en dan Naturis ter afwisseling. Flow krijgt geen Naturis.
Gebruikersavatar
Door Saartje-88
#3004798
Ik heb ook 6 rolletjes (van 150 gram) mee genomen voor onze pup. Ze eet het graag..
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3004805
[quote="keetje"]
Ik heb deze bestelling een paar rollen Naturis kalkoen als test meebesteld maar hier is het zeker voor herhaling vatbaar. Mooie poep en het wordt met smaak gegeten. (Nu zegt dat laatste eigenlijk helemaal niets want Luna vreet echt alles, die zou ik, bij wijze van spreken, in de GFT kliko kunnen zetten, dan bonkt en schommelt die bak een half uurtje en dan kan ik Luna van de bodem vissen :biggrin2:. )
[/quote]
  :biggrin2: klinkt zéér rastypisch  ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3004807
Appie krijgt 1x per week naturis en dat gaat goed... Rest vd week barf..... Op zich erg tevreden over dit merk....... Met Lotgering elke laatste ronde diarree......
Gebruikersavatar
Door Saartje-88
#3004950
Weet iemand misschien hoeveel gram een pup mag hebben? Vandaag woog ze 4,6 kg en de mvr van de Dierenwinkel
zei 20% van het lichaamsgewicht dat zou inhouden ongeveer 90 gram per dag? Ik heb worstjes van 150 gram en daar
zou ik ongeveer 2 dagen mee doen. Het lijkt zo weinig...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door