Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2996075
Ik ben zo blij met mijn nieuwe baantje in het leerlingen vervoer,maar mijn knieen zingen het hallelujah!
Bijna twee jaar niet gewerkt en het ging echt goed met mijn knietjes,maar tig keer per dag die taxibus in en uit kunnen ze niet aan.
Artrose,zit in mijn familie....twee broers en een zus hebben al knieprothese(s)!
Maar ik wil er nog niet aan hoor,vind mezelf nog te jong voor kunstknieen.
En mn baantje geef ik ook niet op!
Dus vanmorgen maar via de huisarts een kruiwagen diclofenac en maagbeschermers gehaald en een afspraak bij de fysio,eens kijken of we het enigszins " onder de knie" kunnen krijgen.  :-\
Door monster
#2996078
Ik ben anders heel blij met 2 nieuwe knietjes. Er gaat weer een wereld voor me open.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2996081
Oei.. Heel veel beterschap, hopelijk wordt het snel beter met een fysiotherapeut..
Door inge58
#2996122
monster schreef: Ik ben anders heel blij met 2 nieuwe knietjes. Er gaat weer een wereld voor me open.
Hoe jong beb jij als ik vragen mag?
Door charmed
#2996124
Sterkte lijkt me een pijnlijke aangelegenheid. Maar ehm. . Heb je er als je jong bent niet meer aan als dat je straks oud bent aan nieuwe knieën?
Door inge58
#2996131
charmed schreef: Sterkte lijkt me een pijnlijke aangelegenheid. Maar ehm. . Heb je er als je jong bent niet meer aan als dat je straks oud bent aan nieuwe knieën?
Op zich wel,maar die protheses gaan niet zo heel lang mee,dus zit ik dadelijk als ik ouder ben weer met hetzelfde probleem! Tsja...wat is wijsheid?
Door monster
#2996144
[quote="inge58"]
Hoe jong beb jij als ik vragen mag?
[/quoete]ik ben 58. Ik heb de operatie 3 jaar uit kunnen stellen door een oasys brace te dragen. Die heeft de eigenschap, dat het been in een x stand komt. Het ziet niet uit, maar ik kon zelfs mountainbiken. Ze worden vergoed en dat is nodig ook, want ze zijn ong. 900 euro
Door K&D
#2996153
Zonde zeg! Laat je je anders eens doorverwijzen naar een reumatoloog. Die weten ook aardig wat af van artrose en hebben wellicht medicijnen die beter werken dan diclofenac en minder schadelijk zijn.
Door smulpaap
#2996160
inge58 schreef: Op zich wel,maar die protheses gaan niet zo heel lang mee,dus zit ik dadelijk als ik ouder ben weer met hetzelfde probleem! Tsja...wat is wijsheid?


Mijn schoonmoeder heeft al meer dan 20 jaar 2 nieuwe knieen . Ze is nu 85
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door