Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2995123
Na de stofzuiger- en diepvrieszakjes topics nu eens een hele nieuwe.  :biggrin2:



Vlak voor onze vakantie draaide de blender (Philips HR7774 keukenmachine, op de ice-crush stand) stuk op ingevroren fruitstukjes.  :(

Als het goed is staat binnenkort mijn (sinds lang) eerste zelfverdiende salaris op de rekening.  :) 
Geen vetpot, maar misschien wel genoeg om een goede blender van te kopen. Heel erg gewenst want ik gebruikte 'em elke dag voor smoothies en regelmatig voor de groentenmix. En helaas een keer teveel voor ingevroren fruit.

Ik zoek er dus een waarbij de draaiende delen onderop de kan (aangrijppunt met de motor) niet van plastic zijn; een degelijke, waarvan de cruciale onderdelen niet snel kapot draaien. 
De kan hoeft niet heel erg groot te zijn (of van glas of bpa vrij plastic), dat vind ik minder belangrijk.


Wat voor blender hebben jullie, en bevalt het goed?  :)
#2995142
Pauline schreef: Ik gebruik gewoon een Braun staafmixer euhhhhh deze:

Afbeelding

Hij bevalt mij prima en kan alles.
idem, de staafmixer op een bakje, ideaal, werkt als een tierelier...ik heb verschillende blenders geprobeerd, maar ik heb er teveel afwas van..
Door Tanna
#2995144
De glazen beker van mijn Philips blender is een paar maanden geleden gebroken  :-\  en in plaats van een nieuwe blender heb ik toen een tweedehands Braun Combimax 700 gekocht, een food processor. Daar ben ik zo blij mee dat ik haast blij ben de de glazen beker is gebroken ::)!
Gebruikersavatar
Door koekje
#2995177
Had ik al verteld dat ik een Magimix heb?
Nee, het is geen aparte blender, maar alles wat een blender kan, kan de Magimix ook en meer. En een bijzonder krachtige motor en staat leuk op het aanrecht. En je prikt er de ogen van de buurvrouw leuk mee uit.
Door Skyline
#2995192
Magimix heeft ook losse blenders  ;)
Ook kitchenaid heeft goede blenders

Worden veel in de horeca gebruikt

Weet niet of je wel Is warme dingen blend?
Maar zou dan geen ijzeren onderring nemen
Zet namelijk uit, en dan zit je beker vast op de onderkant van de machine ( ervaring mee)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2995277
Mini's 3-tal schreef: Blendtec (van http://www.willitblend.com) lijkt mij de enige blender die je zou moeten willen.
;D ;D ;D 

Staafmixer heb ik ook nog, van de babyprakjes van de dochters. Een hele oude dus, maar doet het nog prima.
Alleen vind ik een blender makkelijker werken.

Magimix, mooi! Van de Philips keukenmachine heb ik de rest nog dus die gebruik ik eerst. Die Braun is ook handig, maar dan heb ik zoveel dubbel.  :-\
Losse blender ga ik zeker naar kijken, ook die van Kitchenaid. Die stond al op het verlanglijstje, eerst even kijken wat er aan het eind van de maand op de rekening staat.  ;) ;D

Goede tip, van de warme dingen, kan me idd voorstellen dat het uit gaat zetten.  :thumbsupup:
Gebruikersavatar
Door S
#2995299
Ik heb een goedkope van bij de een of andere turkse super, werkt 1000x beter dan mijn dure piet huysentruyt die ook snel stuk gegaan is met bevroren fruit.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2995301
Ik heb een kenwood smoothie maker, was de enige in de prijsklasse met metalen pinnen. De andere kant op de machine is wel nog zoiets rubberachtig. Daar had ik toen op gelet, want plastic op plastic..... Was iets meer dan 100 euro toen.
Oja hij kan bevroren fruit aan maar goed je moet niet overdrijven bij deze. Het is geen vitamix oid, maar goed is ook maar een fractie van die prijs!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2995909
Ik heb verleden week via blokker online een tomado blender gekocht.

Doet het goed, glazen kan. 1.5 liter inhoud. voor 8 uur besteld de volgende dag al in huis.

Hier voor had ik een princess van ongeveer 20 euro in de aanbieding en die was 0.8 liter , met soepen blenderen is de die van de tomado wel makkelijker.

Maar die van 20 euro deed het ook goed en ik maak iedere dag er gebruik van..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door