Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#299514
zojuist de eerste foto doorgemaild gekregen van de kittens.
Foto is een beetje overbelicht, maar er liggen er toch echt 4 bij moeders :D En als dochterlief perse die zwartwitte wil, vind ik het oke, want hij/zij heeft heel veel wit!!! ;)
oooooooooh ik vind ze allemaal mooi, maar dat lapje blijft mijn favoriet. Nee nee, sjan, GWENDA mag kiezen >:(
Afbeelding
#299531
ine schreef: Zie ik iets met wit en rood??? Mijn favoriet, heb die kleur hier niet, ook geen tijgertje en ook geen lapje trouwens! :-\
Genoeg katten hier, maar Gwenda eerlijk laten kiezen hoor!!! ;)
jaja, ik laat ze helemaal zelf kiezen!
Ik ben er trouwens helemaal niet bij als ze gaat kijken.
Ze logeert dan bij kennissten van ons, en gaan dan zogenaamd even naar de poesjes kijken, hihi, ik wil dat snoetje van haar wel eens zien als mijn vriendin zegt: zoek er maar eentje uit ;D
#299535
Wat schattig zeg!! Ik val ook op dat lapje.....

Tjong, doet mij denken aan mijn broertje, toen ie nog kind was. Hij mocht een konijn. Hij wilde persee een zwart/witte. Mijn moeder nam als verrassing een heel lief piepklein grijs konijntje mee naar huis (die we allemaal veel leuker vonden als een zwart/witte) enne........... hij moest 'm niet. Hij wilde persee een zwart/witte...... ::). Piepkleine grijze konijntje moest dus opgeruild worden voor een zwart/witte.....

(moraal van het verhaal: ja, zelluf laten kiezen ;D)
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 08 apr 2005, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
#299538
jeanne schreef: jaja, ik laat ze helemaal zelf kiezen!
Ik ben er trouwens helemaal niet bij als ze gaat kijken.
Ze logeert dan bij kennissten van ons, en gaan dan zogenaamd even naar de poesjes kijken, hihi, ik wil dat snoetje van haar wel eens zien als mijn vriendin zegt: zoek er maar eentje uit ;D
Laat er wel een foto van maken he! ;D
#299621
ze groeien op in huis, met een hond (die met de pootjes het liedje 'in de maneschijn' kan ::) En twee kids, wel al grotere. En verder zijn die mensen zo gek als een deur, hahahahahaha gaat helemaal goed komen dus! ;D
#299648
Ohhwww...weer kittenfoto's ;D ;D
Tja...ik ben ook helemaal weg van rooie(mag ook met wit) en lapjes..Maar...ik vind die grijs getijgerde er hier toch echt uitspringen hoor! Zo mooi getekend en gekleurd...
#299683
Wow die grijs gevlekte! Euhh het is natuurlijk geen grijze, maar een zwart zilver spotted tabby. Kijk dat klinkt beter dan "die grijze" ;D Of heeftie nou geen vlekjes, maar strepen? :-\

In ieder geval die vind ik wel heel gaaf!
Laatst gewijzigd door Loeka op vr 08 apr 2005, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door