Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M0ppie
#2995485
Mijn hond staat op kvv. Nu train ik veel met haar, en gebruikte daar altijd Rodi worst voor. De laatste tijd krijgt zij daar diarree van.

Nu zei mijn hondentrainster dat ik het best kan trainen met haar voeding als beloning, zodat zij niet te dik wordt.
Maar ja, kvv neem je niet zo gemakkelijk in je jaszak mee.  Beetje natte klefzooi  :) 
Dus wil ik haar op brokjes zetten als ik met haar ga trainen.  Kan dat? Dat ik bijv s ochtends kvv geef en in de avond brokjes?

En welk merk is dan een goede optie?  Dog lovers Gold of is Farmfood glutenvrij beter? Of zijn er andere suggesties? (Liefst wel  tot ongeveer 4,- per kg)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2995513
Ropa-dog heeft gedroogde hartstukjes, en je wordt tegenwoordig doodgegooid met de gedroogde kipfilet.. Dat gaf ik toen ik zelf nog geen drogertje had. Tegenwoordig droog ik zelf veel long, maar ook pens en vlees
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2995528
Ik zou ook voor kleine stukjes gedroogd spul gaan. Als je niet zelf kan drogen is er genoeg ander spul op de markt.
Gedroogde long bijvoorbeeld zet ook niet zo aan.
Door Ruisje
#2995561
Je kunt ook van de kvv die je voert kleine balletjes maken en die drogen of even in de oven doen tot de buitenkant droog is.

Ik zou de brokjes laten waar ze zijn: in de schappen van de winkels ;)
Gebruikersavatar
Door pluk
#2995655
Wij gebruiken Acana of Orijen brokjes om te trainen. Maar die zijn wel wat duurder dan €4/kilo. Geeft hier geen probleem met barf. Maar ik maak er geen brokjesmaaltijd van, het is echt alleen om te trainen. Desnoods krijgt ie minder barf te eten om te compenseren.
Ik train verder met gedroogde long en kvv.
Door M0ppie
#2995971
super hier kan ik wat mee. Ik ga het kvv drogen en als balletjes meenemen. Bedankt voor alle suggestie's, ik kan het desnoods combineren met de gedroogde trainers of long oid. Thank you all :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door