Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2995397
Ter nagedachtenis aan mijn opa en oma een tattoo laten zetten, de top van en gladiool. Hun hele huwelijk nam mijn opa in het seizoen gladiolen voor mijn oma mee. Voor mij onlosmakelijk verbonden met hun.
Ik had nog wat tegoed van een tattoo-vriendin dus de stap genomen om dit te laten zetten vanmiddag:
Afbeelding

Nog helemaal rauw en net gezet, het echte resultaat duurt nog wel eventjes...eerst het blauwe plekken gevoel en de jeuk...daarna genieten van de mooie plaat :D
Door Martine-Tom
#2995516
Er zit heel veel gevoel in, hij is gezet door mijn beste vriendinnetje uit mijn puberteit, ik was nog getuige op haar huwelijk, elkaar uit het oog verloren.
Maar toen wilde ze al tat-artist worden en beloofde toen om als ze zover was een tat bij mij te zetten...kwam haar pas tegen en tot mijn grote verbazing blijkt ze al 2 jaar artiest te zijn...dus tijd om de belofte in te wisselen die al 20 jaar stond  :biggrin2:
Zij heeft mijn oma ook nog gekend dus was gewoon fijn en mooi om het zo te verwerken :)
Door sella
#2995556
Mooi, ook de hele symboliek eromheen.
duidelijk juiste tijd, juiste plaats :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door