Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#2995451
Ik ben er sinds 2,5 maand achter dat ik allergisch ben voor graan, mais en rijst.
Door dat ik dat niet meer eet moet ik eigenlijke bijna alles wat bewerkt is kwa voedsel laten liggen.

Hier door ben ik dus zonder moeiten dus 4 gaatjes van mijn riem slanker geworden.




Maar nu komt het..... Mijn borsten zijn echt een stuk groter geworden en passen bijna niet meer in mijn bh  :o
Door bloemetje
#2995452
En je weet heel zeker dat je niet in zo een blijde toestand verkeerd waar je later zoveel voor terugkrijgt :P

Ik blijf maar aan t graan dan. Ik heb voldoende voorgevel  :D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2995454
bloemetje schreef: En je weet heel zeker dat je niet in zo een blijde toestand verkeerd waar je later zoveel voor terugkrijgt :P

Ik blijf maar aan t graan dan. Ik heb voldoende voorgevel  :D
Mijn eerste gedachte  :biggrin2:
Door jasmijn
#2995457
bloemetje schreef: En je weet heel zeker dat je niet in zo een blijde toestand verkeerd waar je later zoveel voor terugkrijgt :P

Ik blijf maar aan t graan dan. Ik heb voldoende voorgevel  :D
Zou je bijna denken hè, maar nee ik heb een mirena spiraaltje dus zou echt niet moeten kunnen toch  :g:

Heel eerlijke ben ik er ook niet echt heel bij mee, heb ook al meer dan voldoende had eigenlijke gehoopt dat het minder zou worden.
Heb ik weer hoor  ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995459
Mieke L. schreef: Mijn eerste gedachte  :biggrin2:
Mijne ook  :biggrin2:
1 van de voordelen van zwanger zijn en / of bv geven  :P
Door Anne in Zweden
#2995465
bloemetje schreef: En je weet heel zeker dat je niet in zo een blijde toestand verkeerd waar je later zoveel voor terugkrijgt :P

Ik blijf maar aan t graan dan. Ik heb voldoende voorgevel  :D
Ik heb er geen verstand van, maar is dat niet in tegenspraak met het vier-gaatjes-in-de-riem slanker worden? Tegen de tijd dat je borsten een stuk groter worden, moeten er toch eerder vier gaatjes bij, of niet? :D :biggrin2:
Door Esther Q
#2995467
Anne in Duitsland schreef: Ik heb er geen verstand van, maar is dat niet in tegenspraak met het vier-gaatjes-in-de-riem slanker worden? Tegen de tijd dat je borsten een stuk groter worden, moeten er toch eerder vier gaatjes bij, of niet? :D :biggrin2:
:biggrin2:

Ik heb er ook geen verstand van, maar het klinkt idd niet logisch :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2995468
Esther Q schreef: :biggrin2:

Ik heb er ook geen verstand van, maar het klinkt idd niet logisch :biggrin2:
Bekruipt jou ook het gevoel dat je een lesje biologie te wachten staat van heel voortgeplant barfplaats? :biggrin2:
Door Esther Q
#2995470
Anne in Duitsland schreef: Bekruipt jou ook het gevoel dat je een lesje biologie te wachten staat van heel voortgeplant barfplaats? :biggrin2:
Wij moeten helemaal niet mee praten over dat onderwerp :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2995473
Anne in Duitsland schreef: Bekruipt jou ook het gevoel dat je een lesje biologie te wachten staat van heel voortgeplant barfplaats? :biggrin2:
Ik zal me inhouden  :biggrin2: :P
Door Anne in Zweden
#2995482
Maxi's 3-tal schreef: Adem inhouden en heel stilletjes achteruit weglopen. :biggrin2:
Ja maar, ik ben stiekem wel benieuwd naar Kims biologieles! ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2995486
Anne in Duitsland schreef: Ja maar, ik ben stiekem wel benieuwd naar Kims biologieles! ;D
:o :o
Draait om en rent strompelt gauw weg. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door