Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#299412
Tjonge jonge wat gaat dat langzaam maar de hondjes zijn...jaja.... aan het afvallen....eindelijk zeg!
En nu niet gaan lachen maar.....Timo is 7ons kwijt en Mila 4ons...jippie!
We zijn nu ongeveer een maand minder gaan voeren en.....geen tussendoortjes. Ik voer één keer per dag.
Is het normaal dat dit zo langzaam gaat?
Laatst gewijzigd door Truus op vr 08 apr 2005, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#299425
Het is juist beter, da het heel geleidelijk aan gaat ....
7 ons voor een klein hondje vind ik al heel wat hoor in 4 weken .....
Door Truus
#299427
Karin & Pyrs schreef: Het is juist beter, da het heel geleidelijk aan gaat ....
7 ons voor een klein hondje vind ik al heel wat hoor in 4 weken .....
Gaat het TE hard dan? We geven nu veel minder en ik moet zeggen dat ze niet schooien om eten.
Door gonny
#299488
Truus schreef: Tjonge jonge wat gaat dat langzaam maar de hondjes zijn...jaja.... aan het afvallen....eindelijk zeg!
En nu niet gaan lachen maar.....Timo is 7ons kwijt en Mila 4ons...jippie!
We zijn nu ongeveer een maand minder gaan voeren en.....geen tussendoortjes. Ik voer één keer per dag.
Is het normaal dat dit zo langzaam gaat?
gefeliciteerd!!! en langzaam is beter!! ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#299512
Truus schreef: Gaat het TE hard dan? We geven nu veel minder en ik moet zeggen dat ze niet schooien om eten.
Als ze niet schooien hebben ze ook geen honger. Ik zou dus zo even door blijven gaan ook met de wetenschap dat het in het begin vaak wat sneller gaat. Gaat allemaal goed komen als ik het zo lees :D
Door jeanne
#299518
Angelique schreef: Als ze niet schooien hebben ze ook geen honger. Ik zou dus zo even door blijven gaan ook met de wetenschap dat het in het begin vaak wat sneller gaat. Gaat allemaal goed komen als ik het zo lees :D
ik wil de mijne juist ietsje dikker hebben, ga dus half actief, half natuur voeren vanaf volgende week.

Heel goed Truus, zullen de hondjes je heel dankbaar voor zijn dat ze een kilootje (kweet niet hoeveel ze af moeten vallen) minder gaan wegen, is alleen maar gezond voor hun!!! Dus straks herken ik je je hondjes niet eens meer als ik je weer op een wandeling zie ;D
Door Truus
#299528
Ben je even de hondjes uitlaten, krijg je al zoveel reactie's ;D Leuk hoor!
Heb me toch weer een partijtje reclame gemaakt net voor versvlees ::). Weer een hele discussie.
Maar even over het afvallen...Timo willen we eerst naar de 11kilo en Mila onder de 7 kilo.
Het gaat lukken hoor :D.
Volgende week mogen ze ook nog twee weken op Vlieland rennen dus....Jippie!
Door jeanne
#299534
Truus schreef: Ben je even de hondjes uitlaten, krijg je al zoveel reactie's ;D Leuk hoor!
Heb me toch weer een partijtje reclame gemaakt net voor versvlees ::). Weer een hele discussie.
Maar even over het afvallen...Timo willen we eerst naar de 11kilo en Mila onder de 7 kilo.
Het gaat lukken hoor :D.
Volgende week mogen ze ook nog twee weken op Vlieland rennen dus....Jippie!
en hoeveel wegen ze nu?
dus hoeveel moet er nog af?
Door Truus
#299552
jeanne schreef: en hoeveel wegen ze nu?
dus hoeveel moet er nog af?
Nu weegt Timo 12.6 en hij heeft gewogen 13.3 :-[
Mila weegt nu 7.3 en heeft 7.7 gewogen.
Nu moet ik wel zeggen dat ze ook flink gespierd zijn omdat ze al een tijd op versvlees staan en het verschil met andere (brokken)honden is wel te zien maar er moest echt wat aan gebeuren sinds de beginnende hernia van Timo. Harry geeft nu dus echt niks meer tussendoor en ik geef het voer ;).
Jij succes met het aankomen van je hondjes Jeanne.
Laatst gewijzigd door Truus op vr 08 apr 2005, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bernerfan
#299615
Truus schreef: Ben je even de hondjes uitlaten, krijg je al zoveel reactie's ;D Leuk hoor!
Heb me toch weer een partijtje reclame gemaakt net voor versvlees ::). Weer een hele discussie.
Maar even over het afvallen...Timo willen we eerst naar de 11kilo en Mila onder de 7 kilo.
Het gaat lukken hoor :D.
Volgende week mogen ze ook nog twee weken op Vlieland rennen dus....Jippie!
oh op vlieland gaat t 3x zoo hard 8) ;D ;D, succes ! :D
Door jeanne
#299618
bernerfan schreef: oh op vlieland gaat t 3x zoo hard 8) ;D ;D, succes ! :D
op VLIEland VLIEgen de onsjes eraf

(kiloos is een beetje teveel voor je hondjes ;D)
Door bernerfan
#299619
jeanne schreef: op VLIEland VLIEgen de onsjes eraf

(kiloos is een beetje teveel voor je hondjes ;D)
;D ;D ;D ;D
Door K@rin
#299780
Truus schreef: Gaat het TE hard dan? We geven nu veel minder en ik moet zeggen dat ze niet schooien om eten.
Nee hoor .
Ik bedoel, dat je al goed resultaat geboekt hebt, omdat jij zei, dat het zo langzaam ging .........
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door