Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2995215
Niet verwacht maar zomaar ineens was ze loops  :biggrin2:
Inmiddels zit ze op dag 8 in de loopsheid en omdat ik graag een beeld wil hoe ver ze nu is
Gaan we zo naar Sleeuwijk om progesteron te prikken.
Laatst gewijzigd door **Marjolijn** op wo 29 okt 2014, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door **Jillaroo**
#2995917
**Marjolijn** schreef: Uiteraard zat ze erg laag, 1,3. Plan is om dit weekend weer te gaan prikken.
Valt mee Yeng zat de eerste keer prikken op 0.6 ;D Was op dag 8. Op dag 10 weer geprikt toen iets van 1.6 toch besloten om donderdag te gaan rijden, zaterdag eerste keer gedekt.
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2995943
Hele tijd geleden al afgesproken om as vrijdag met de reu eigenaren uit eten te gaan. Kees gaat nu mee, laten ze bij elkaar en zien wel.
Zaterdagmorgen vroeg prikken en ik denk maandagavond weer ri belgie maar ik laat me verrassen.
Door Danny
#2995968
Leuk hoor!
Ik zou als ze nog niet zo ver is ze niet te lang bij elkaar laten. Als zij hem gaat afbekken dan is dat voor de reu niet leuk en durft hij straks niet mee als het wel zo ver is.
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2996838
Gister bij de reu op de koffie geweest.
Wat heb ik daar een goed gevoel aan over gehouden zeg! Wat een gentleman!
Ze hebben super leuk samen gespeeld, er was rust in beide koppies. Er zijn een aantal speelse dekpogingen geweest maar niks voor het echie nog, het was duidelijk te vroeg. Wel was het erg fijn om te zien dat de reu mij voldoende vertrouwde. Hij is enorm op zijn baas gericht en zolang die erbij was had hij alleen maar oog voor hem.
Ik heb hem dus weg gestuurd om te kijken wat er zou gebeuren ( best spannend want het is een enorm imposante reu ). Het was voor beide natuurlijk de eerste poging tot dekken dus ik heb ze een beetje gestuurd. Gin liet alles gewoon toe en Kees ging blind op mij af. Ik vond dat nu al een erg fijne ervaring.

Ik was bang dat Gin nogal bruut zou zijn maar dat was absoluut niet het geval.

Maar goed, progestron was vanmorgen nog maar 4,4. Da zei wel, gebaseerd op wat hij van binnen zag, dat hij verwachtte dat ze snel zou gaan stijgen nu. Aangezien de reu toch maar een half uur rijden van ons vandaan woont gaan we morgen avond daar heen en dinsdag en dan zien we wel verder. Onder het genot van een hapje en een drankje hebben we het allemaal vast wel naar ons zin.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2997055
Klinkt zeker goed!
4.4 dat betekend dat ze zeker dit weekend haar eisprong heeft dus maandag dinsdag dekken. Ga je nog een keer prikken? Laat je niet gek maken door heel hoge waardes straks, je weet dat ze nu haar eisprong nog niet gehad heeft (vanmorgen dan) waarschijnlijk nu/vannacht/morgen ocht wel en dan dag/2dagen later ideale tijd om te dekken :) succes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door