Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2994910
Ik zal twee voorbeelden geven  :biggrin2:

Als je kinderen hebt . Die zeggen soms dingen  ::)

Onze beide prinsjes waren 4 en 8 jaar . De heren zaten alvast in pyama , er zou een verzekeringsagent langskomen . De verzekeringsagent was ietwat vroeger .
De man komt binnen , gaf ons een hand ,en vroeg hoe het ermee ging .
Opeens gefluister van de beide knapen . Ik had ze geleert dat fluisteren in gezelschap niet zo netjes is .
Dus ik zei , jongens niet fluisteren in gezelschap ...... Ooh wat wilde ik op dat moment dat ik daar (nog) even niets van gezegd had .
De oudste prins zei , nou ik zei alleen maar dat die man een vrouwenstem heeft ...... Ja , hij had helemaal gelijk . Als volwassene denk je .... opmerkelijk . Maar je denkt het  :biggrin2:
De verzekeringsagent daarna : Ooh geeft niets hoor mevrouw ..... dat hoor ik wel vaker  :biggrin2:

Op vakantie

Het was de laatste keer dat ik met mijn ouders meeging op vakantie . Dichtbij de camping was een disco , en daar mocht ik heen  :biggrin2: Leuke vriendinnen ontmoet op de camping . Dus mijn vakantie kon niet meer stuk , leuke binken ook gezien natuurlijk .  :biggrin2: Dus elke avond naar de disco . En wel netjes op tijd thuis ,( pa en moe horen alles ) maar soms wel stiekum een borrel meer . We vonden het een goed idee om eens cocktails te drinken . Toen we terug gingen naar de camping waren we niet geheel meer bij de les . Ik kwam dacht ik , bij onze tent . Maar shit , er stond nog een oranje tent . Welke tent is het nu ? Ik wist het echt niet meer . Dus ja , dan maar de gok nemen . Ik de tent in . Verkeerde tent , er ging een rits open en ik zag een man en een vrouw die niet mijn ouders waren .  :biggrin2:
#2994921
Haha nou afgelopen zondag nog  ;D

Het is druk bij de bushalte en mijn vriend is al ingestapt. Tussen ons in nog een vrouw die erover begint tegen chauffeur dat ze eerder op de dag met ov-chipkaart de melding 'ongeldige kaart' kreeg. Op dat moment houdt ik mijn kaart voor de scanner en krijg de melding ongeldige kaart. Dus ik nietsvermoedend nog een keer kaart ervoor houden. Weer dezelfde melding. Blond als ik ben houdt ik nog een keer kaart ervoor, begint dat apparaat enorm te piepen en compleet te flippen. Chauffeur wist ook niet echt wat hij ermee moest dus meerdere knoppen drukken totdat irritante gepiep ophield. Hij startte de terminal toen helemaal opnieuw op en moesten maar doorlopen, hij zou het wel zeggen wanneer hij het weer deed want opstarten duurt nogal tijd.
Ondertussen kijk ik nog eens naar mijn kaart en het probleem werd mij volledig duidelijk. In plaats van mijn ov-chipkaart hield ik mijn collegekaart voor de scanner  :-[ doordat ik scriptie had geprint zat die vooraan in vakje ipv ov-chipkaart en was het mij ook duidelijk waarom terminal vermoedelijk flipte, in beide zit een zelfde soort chip  :-[
#2995090
een jaar geleden zat ik in een zaal vol mensen. Ik had net iemand die dag ervoor geshokkeerd met mijn nieuwe haarkleur en uiterlijk. Die persoon gaf een lezing en nam mijn haar als voorbeeld in erfelijkheid, omdat ik zulk mooi rood haar had. Dus mijn gezicht was net zo rood als mijn haar, dat scheelde wel, viel daardoor wellicht minder op... Was meteen van mijn geheime identiteit af.. Ugh.
#2995104
Ik werk als caissière en maak daarom vaak een praatje met klanten. Komt er een vrouw aan de kassa met een flinke buik.
Ik dacht dus dat ze zwanger was en vroeg hoelang ze nog moest.  Bleek mevrouw dus niet zwanger te zijn  :-[
Op zo een moment kan je dus wel door de grond zakken.

Ik druf het nu niet meer te vragen aan vrouwen hahaha.
#2995130
Heel wat jaartjes terug stapte ik in de achteraf verkeerde auto, exact hetzelfde model , kleur , sleutel paste ook gewoon in de deur, ja tot ik erin zat en dacht he dat is niet van mij  :biggrin2:
Gelukkig heeft niemand het gezien
#2995133
Ik ging met zoon en dochter,toen nog klein met de bus. Hun vader, die buschauffeur is reed. Zoonlief ging naast een vreemde dame zitten praten.na een tijdje hoor ik hem zeggen. Die meneer die rijdt is mijn vader en die mevrouw met die gele tanden is mijn moeder.
#2995151
monster schreef: Ik ging met zoon en dochter,toen nog klein met de bus. Hun vader, die buschauffeur is reed. Zoonlief ging naast een vreemde dame zitten praten.na een tijdje hoor ik hem zeggen. Die meneer die rijdt is mijn vader en die mevrouw met die gele tanden is mijn moeder.


;D ;D ;D ;D :biggrin2:
#2995201
Natuuuuuuurlijk kan ik die van mij zelf even niet herinneren..maar de meest briljante is van mijn moeder..
Doordat ze gelukkig jarenlang geen begrafenissen gehad had was het weer even "wennen"toen de man van haar vriendin overleed..
Rondom het graf hadden zich de medewerkers van het uitvaartcentrum verzameld..uit respect netjes de hoed in de hand...
..
Mijn moeder komt thuis.."toen was het "kwartje" inmiddels..gevallen".."ik heb zoiets stoms gedaan,,,had ze de beste man aan het einde van de rij geld in zijn hoed gegdaan "bij wijze van fooi"..
Ze vond het in eerste instantie erg ondankbaar dat hij wel 3 x zei "dat dit niet de bedoeling was"..maar op weg naar huis had ze kennelijk toch bedacht dat het niet helemaal klopte.... ;D ;D ;D ;D ;D

En..allemaal als nieuwe gezinnen of gezinnen in wording gestart in een nieuwbouwwijk jaren geleden..nog geen schuttingen iedereen loopt van hot naar her..komen opeens de buurmeisjes aanlopen.."we komen even bij jullie hoor..pappa en mamma zijn boos en gooien nu met spinazie naar elkaar"..Ze zijn nog steeds bij elkaar naar ik weet dus dat zegt gelukkig niks hahahaha..ik heb het ze later nog wel eens verteld en we hebben er "smakelijk"om gelachen..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door