Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2994642
Nou ja zeg, weet niet wat er in de lucht hangt, maar J&J hadden een knokpartij samen, voor de vierde keer of zo in de tijd dat ze samen zijn! Ik weet niet wat er gebeurde, stond er met de rug naartoe. Hoorde een hoop gegrom, draaide me om en zag hoe Joris bovenop Joep zat. Joep bleef heel relaxt en toen ik Joris eraf brulde en Joris zich naar mij omdraaide, greep Joep Joris!  :-X Toen werd het lastiger want Joris stortte zich met frisse moed op Joep...... Eddie op een draf uit de kamer, ertussen staan, maar dat kostte best wel moeite om Joris bij Joep weg te houden. Joris naar buiten gebonjourd, Joep de kamer ingezeild (krijg je als je niet lopen kunt) en even afkoelen die hap. Toen mocht Joris weer naar binnen en die liep met een grote boog om Joep heen. Joep heeft duidelijk geen hard feelings, als Joris zich maar volgens de regels van Joep gedraagt..... ::)

Allebei geen wonden, wel behoorlijk natgekwijld. En dan blijf ik me verwonderen over het verbale geweld, de blikkerende tanden en het feit dat er eigenlijk "niets" gebeurt. Lastig is wel dat ik altijd een beetje "stilval" (weet niet zo goed hoe ik het moet noemen). Het is net of ik uit mezelf treed en op een afstand sta te kijken wat er gebeurt. Het was goed dat Eddie ingreep..., ik wist even niet wat ik moest doen.  :-[

Duidelijk is wel dat Joep dan nog niet lopen kan, maar wel vechten.  ::) :-X
Door Nynke
#2994661
bloemetje schreef: Ik mag volgende week woensdag beginnen :biggrin2:
:wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle:  vertel !!!!!!!!!!

Plien, wat waardeloos !!!  Als het buiten gebeurt kun je nog eens een emmer water over ze heen gooien  :-\ :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2994674
Nynke schreef: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle:  vertel !!!!!!!!!!

Plien, wat waardeloos !!!  Als het buiten gebeurt kun je nog eens een emmer water over ze heen gooien  :-\ :-\ :-\
Lucht is alweer geklaard! Je moet natuurlijk met Joep wel voorzichtig zijn, dus echt uit elkaar halen was lastig. Achteraf (kun je alles beredeneren) had ik Joris "gewoon' aan zijn staart eruit moeten trekken.
Door cj
#2994818
He waardeloos Paulien. Bij mij hebben de teckels in bijna 10 jaar tijd, 1 keer bonje gehad. Ging over eten wat Cees van Joepie pikte. Sindsdien eten ze gescheiden.

Heel leuk weekend in Londen gehad bij de kleinkinderen. Megaverkouden teruggekomen. Maar het is wat Koek zegt; je krijgt er zoveel voor terug.....
Saskia
Door Nynke
#2994887
Het was megadruk op de weg vanmorgen !!! Was laat thuis, even snel bakkie koffie gedronken met een hoofdstukje HP4, toen met het duo Traag en Sloom gewandeld, we hebben een half uur gedaan over 400 meter  :-X :-X  Daarna naar de stomerij met het dekbed, want daar had Sloom op gepiest vannacht :thumbdown: :thumbdown: Effies langs de supermarkt en aldaar besloten vanavond kippensoep te eten, dus nu staan de kippenpoten te pruttelen in water en maak ik de soep af na mijn middagrit.
Nu nog een dik half uur voor ik weer op pad moet, nog maar een bakje koffie drinken en dan weer omkleden en op pad  :drive1: :drive1:.
Door Martine-Tom
#2994956
Vandaag naar de flat van mijn oma geweest om uit te zoeken wat er weg moet en wat ik zou willen hebben. Ik heb oa het broodrooster uitgezocht, zo gaaf! Jaren '50, roze, met zwart wit snoer, chroom afgewerkt:
Afbeelding
Exact deze!
Als ik ging logeren maakte ze daar altijd toast mee, hij werkt ook gewoon nog  :)
Verder het doosje met taartvorkjes, ook zo'n statement ding van mijn oma.
En ik kwam nog een foto van mezelf tegen toen ik een jaar of 8 was en ik af moest zwemmen, bloednerveus aan het nagelblijten toen ik stond te wachten of ik wel geslaagd zou zijn  ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2994960
Wat een coole broodrooster Martine!
Ik heb de broodtrommel van mijn oma, ook zo'n leuk item  :)

OT:
OMG.
Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek. En ik had nog zó mijn best gedaan om een slechte brief te schrijven  :-X
Kan me echt niet voorstellen dat het een leuke baan is. Het is zwaar onder mijn niveau, en dus waarschijnlijk ook zwaar onderbetaald. Het Duitse UWV heeft me verplicht daar te solliciteren, dus ja dan doe je dat. Zij kijken niet naar salaris of werktijden, of dat ik kinderen heb en een man die fulltime werkt.
Wat nou als ze me daar aannemen? Dan verdien ik misschien nog minder dan ik nu aan WW krijg  :-X
Ik heb nog zoooo'n leuke sollicitatie lopen in Groningen...  :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2994962
Wat een gaaf ding Martine! En met extra waarde voor jou, dus fijn dat ie bij jou komt wonen!

Bezoekje aan de tandarts verliep vlotjes. De geluiden waren vrij vreselijk, maar ik voelde er (zoals ze al beloofd had) helemaal niets van. Nog wel aan de pijnstillers, want de zenuwen zijn nu wel wat overspannen. Moet met een dag of wat weg zijn, anders terugkomen.
Het mocht ook nog eens in de baas zijn tijd, dus ik kon wel op tijd naar huis. Maar was wel even doorwerken om dat voor elkaar te krijgen. En nu ben ik heel moe, maar ik hoef alleen maar eten in de oven te schuiven. Dat red ik denk ik nog wel  :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2994963
Kim_S schreef: OT:
OMG.
Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek. En ik had nog zó mijn best gedaan om een slechte brief te schrijven  :-X
Kan me echt niet voorstellen dat het een leuke baan is. Het is zwaar onder mijn niveau, en dus waarschijnlijk ook zwaar onderbetaald. Het Duitse UWV heeft me verplicht daar te solliciteren, dus ja dan doe je dat. Zij kijken niet naar salaris of werktijden, of dat ik kinderen heb en een man die fulltime werkt.
Wat nou als ze me daar aannemen? Dan verdien ik misschien nog minder dan ik nu aan WW krijg  :-X
Ik heb nog zoooo'n leuke sollicitatie lopen in Groningen...  :-\
Uh. Vanaf nu je tanden niet meer poetsen. Niet meer douchen. Voordat je er heen gaat de vieze pis-stal van je pony uitmesten en je niet meer omkleden. Als het even kan nog wat lekkere kinder-melk-spuugjes op de kleren erbij. Haren ook niet meer wassen of kammen. Uiteraard betreft dit alles een outfit van een joggingbroek en sweater, liefst met minimaal 2 gaten per item. Crocs eronder, roze ofzo.
Door Martine-Tom
#2994965
Kaela schreef: Uh. Vanaf nu je tanden niet meer poetsen. Niet meer douchen. Voordat je er heen gaat de vieze pis-stal van je pony uitmesten en je niet meer omkleden. Als het even kan nog wat lekkere kinder-melk-spuugjes op de kleren erbij. Haren ook niet meer wassen of kammen. Uiteraard betreft dit alles een outfit van een joggingbroek en sweater, liefst met minimaal 2 gaten per item. Crocs eronder, roze ofzo.
Oh en 1 van de kids fiks verkouden laten worden en die met snotneus en al meenemen onder het mom "tja ik heb nooit oppas" wedden dat je niet aangenomen word  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door