Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door DebbieV
#2994229
Ja hoor het is bingo! Er stond nog een bak kvv voor van mijn herder is zijn bench en heel stom het deurtje niet dichtgedaan... Tja chihuahua lief is dus heel stiekem de bench in de gekropen en heeft de hele bak leeggegeten. Ik denk dat er nog zo'n 300 gram inzat. Hondje krijgt normaal 40 gram vlees per maaltijd.

Hondje heeft een hele volle buik en ligt nu uit te buiken... Nog iets wat ik zou kunnen doen voor hem?
Gebruikersavatar
Door nova
#2994253
Ik zou  het hondje  vasten laten, of in elk geval heel weinig geven de komende 2 dagen. Vervolgens poept hij 2 dagen heel veel, en het leed is geleden  ;)
Door miik
#2994477
Als je hiermee naar de dierenarts gaat, dan geven ze haar een injectie om te laten braken.
Mijn ervaring is dat ze zich daardoor vooral heel erg beroerd voelen en dat dat lang zo blijft... Dus dat zou ik niet doen.
Gewoon heel rustig houden, minimaal uitlaten, beperkt laten drinken, en voorlopig niets voeren.
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#2994528
Vannacht alles goed gegaan, net thuis en meneer is gewoon vrolijk alsof er niks is. Alleen is ie nog lekker dik  :biggrin2: vanochtend geen eten gehad, vond ie maar stom. Vanavond heeft ie ook pech. Morgen misschien weer, afhankelijk hoe dik hij nog is. Hij zal er wel niks van leren  >:(

Bedankt voor jullie hulp!
Door Lil
#2994584
Is hier ook wel eens gebeurd en helemaal goed gekomen. En ze leren er heeeeeeeeeeeeeel veel van!


Ik kan dat makkelijk en zonder problemen op, ga de volgende keer proberen nog meer te gappen  ::) ::) ::) ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door