Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Antonia
#2994230
Vanwege gebrek aan ruimte ben ik aan het opruimen. Wie kan ik een plezier doen met de volgende boeken?

- 100 nieuwe recepten voor de broodbakmachine van Jacqueline Bellefontaine - naar K&D
- Broodmachine da's pas koken van Rebo Productions

- Het South Beach Dieet van Arthur Agatston - naar Kim_S
- Het South Beach Dieet Kookboek van Arthur Agatston - naar Kim_S
- Het South Beach Dieet Goede vetten, goede koolhydraten van Arthur Agatston - naar Kim_S

- Gezond genieten met Sonja van Sonja Bakker - naar K&D
- Bereik je ideale gewicht! van Sonja Bakker -

- Eilandgasten, een roman van Vonne van der Meer - naar Esther Q

Ik hoef er niets voor te hebben. Als ik het moet opsturen dan graag een vergoeding van de verzendkosten. En als je toch iets wilt geven dan is een lekkernij voor Socke altijd welkom.
Laatst gewijzigd door Antonia op ma 22 sep 2014, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Antonia
#2994233
Kim_S schreef: Die south beach boeken wil ik eventueel wel!
Wat wil je er voor hebben?
Ik hoef er niets voor te hebben. Alleen, als ik ze op moet sturen, een vergoeding van de verzendkosten.
En eventueel een verwennerij voor Socke.
Laatst gewijzigd door Antonia op zo 21 sep 2014, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Antonia
#2994240
K&D schreef: mag ik van jou 100 recepten voor de bbm overnemen en die gezond genieten?
Wat kosten ze?
Ja, dat mag. En ik hoef er niets voor te hebben. Alleen, als ik ze op moet sturen, een vergoeding van de verzendkosten.
En eventueel een verwennerij voor Socke.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2994242
Oh dan wil ik de south beach boeken graag alle 3!  :)
Moet alleen even kijken wanneer ik weer in de buurt ben om ze op re halen.
Door Antonia
#2994533
Esther Q schreef: Als Eilandgasten nog beschikbaar is, houd ik mij aanbevolen :)
Is nog beschikbaar. Laat maar weten hoe je het boek bij jou wilt krijgen. En als ik het moet opsturen, stuur me dan via pb even je adres.
Door K&D
#2994539
Antonia schreef: Ja, dat mag. En ik hoef er niets voor te hebben. Alleen, als ik ze op moet sturen, een vergoeding van de verzendkosten.
En eventueel een verwennerij voor Socke.
Dank je wel. Ik pm je mijn adres, en maak je de verzendkosten vanzelfsprekend over. En wat lekkers voor Socke  8)
Door Antonia
#2994664
Annett schreef: Zijn de broodbakmachine-boeken en de Sonja Bakker-boeken nog beschikbaar?
Nog beschikbaar:
- Broodmachine da's pas koken van Rebo Productions
- Bereik je ideale gewicht! van Sonja Bakker 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door