Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2994164
Tja vandaag dus twee hulpmiddelen kapot . En die zijn dagelijks hard nodig  :biggrin2:
Eerst vanmorgen , gelukkig bijna aan het einde van de wandeling, de omamobiel .
Niet zo heel gek natuurlijk , het gevaarte is 7,5 jaar oud .
Maar de scoot is door manlief weer gerepareert . Ze is nu eenmaal helemaal dol op die koets
En toen overleed de snoeischaar . Dus vanmiddag even naar de makro en daar een nieuwe wildschaar gekocht .
Want daar kunnen we ook geen dag meer buiten . Alles word tegenwoordig geknipt voor de oude tut
Net even uitgeprobeert en de schaar gaat er als een speer doorheen ( Zwilling wildschaar )
Ik had ooit eens een wildschaar bij Blokker gekocht , maar ik vond dat ding dus voor geen meter werken .
Dus oma kan weer toeren , en eten  :biggrin2:
Door smulpaap
#2994188
Lida. S schreef: Als er een speciale oma-hulpdienst moet worden opgericht, dan laat je het maar weten. Oma mag niets tekort komen.


;D ;D ;D

Nou , het loopt wel los met de tang hoor  :biggrin2: Als er eentje verwend is  ::)
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2994442
Gelukkig waren het "maar"de opoe hulpmiddelen en niet oma zelf  ;)
Misschien moeten we een topic openen voor de oudjes, oma haar rollater is defect wie heeft een andere, opa zijn huifkar lekt wie kan het repareren, oude kater wast zich slecht welke jonge poes wilt zijn haartjes komen ordenen, een bejaarde topic  ;D ;D
Door Lida. S
#2994556
Van mijn 7 honden zijn er 5 ouder dan 10. (14,13,13,12 en 10) ik kan hier wel een bejaardentehuis voor honden beginnen. Ik moet erkennen dat er weinig hulpmiddelen aanwezig zijn, maar ze worden wel in de watten gelegd.
Door smulpaap
#2994562
Extreme schreef: Gelukkig waren het "maar"de opoe hulpmiddelen en niet oma zelf  ;)
Misschien moeten we een topic openen voor de oudjes, oma haar rollater is defect wie heeft een andere, opa zijn huifkar lekt wie kan het repareren, oude kater wast zich slecht welke jonge poes wilt zijn haartjes komen ordenen, een bejaarde topic  ;D ;D


We openen een repair -cafe  :biggrin2:
Door smulpaap
#2994569
Lida. S schreef: Van mijn 7 honden zijn er 5 ouder dan 10. (14,13,13,12 en 10) ik kan hier wel een bejaardentehuis voor honden beginnen. Ik moet erkennen dat er weinig hulpmiddelen aanwezig zijn, maar ze worden wel in de watten gelegd.


Volgend jaar is de hele soos hier ook 10 +  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door