Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2994406
Ik mocht van mijn werkgever weer een nieuwe berlingo uitzoeken en na 3.5 jaar in de vorige te hebben rondgereden wist ik waar de nieuwe aan moets voldoen. Dubbele schuifdeuren en een achterklep ( sta je tenminste droog) en een trekhaak ( om ff een hond vast te leggen) en verder wat leuke snufjes voor mij zelf. Er komen nog wat kleine aanpassingen maar tot nu toe kunnen ze veilig vervoerd worden.  Wil nl aan beide kanten een bakje hebben voor de ballen en waterflessen. Verder wat haakjes voor de lijnen en jassen en zo.

Via de achterklep de ruimte voor vakantie en shows/wedstrijden. Via deze kant kunnen de panelen eruit gehaald worden bijv bij ongeluk ( hopelijk niet..) maar ook als ik iets langs moet vervoeren.
Afbeelding

De rechterkant, twee hokken afmeting 90 cm x 60 cm.
Afbeelding

En idem aan de linkerkant.
Afbeelding

Aan de bovenzijde is niet alles dicht maar is er ruimte zodat de ven zijn werk ook kan doen. tevens aan de boven en onder zijde luchtgaten zodat de airco ook doorgetrokken kan worden naar achteren. Het gaas werk is uit mijn oude auto benches gekomen.

Wil het ook nog een kleurtje gaan geven maar dan moet ik wel mooi weer hebben en de auto een lange periode "open " kunnen laten staan. En niet dagelijk gebruiken, vrees dus dat dit pas van de zomer gaat gebeuren als ik op vakantie ben....
#2994443
waw,  benniksnietjaloers  ::)  ;D Veel plezier ermee.  :)

Overigens , zonder trekhaak kun je ook je honden vastleggen aan de auto, simpelweg door een knoop in het uiteinde van de lijn te  maken, je legt de knoop net over de portierdrempel van je auto en doet het portier dicht. Door de knoop zal de lijn  niet langs het portier door kunnen glippen.  ;)
#2994649
Borke schreef: Dat ziet er super uit!
Wat doe jij voor werk dat je een berlingo zo mag aanpassen, want ladingen kunnen er dan niet meer in?
Ik werk voor een automatiseringsbedrijf voor dierenartsen en hebben redelijk vrije keuze in de auto's. De ene collega kiest een type gericht op zijn 3 bloedjes van kinderen en een dikke caravan die van de zomer mee moet naar italie. En ik wilde dus een bestel hebben want een station is niet zo handig met 4 honden die na de 3,5 jaar weer schoon en fris ingeleverd moet worden. Nu heb ik ong. 2 mnd voordat de oude ingeleverd moest worden een aanrijding gehad en is die richting sloop gegaan en heb ik dus even in een caddy mogen rijden en dus hoefde ik hem niet schoon achter te laten.

Nova: trekhaak is erg makkelijk hoor, ik hou nl niet van knopen in mijn lijnen en ben erg op de lak van mijn auto gesteld  ;D en die kelpies hebben er zeer weinig moeite mee om zich gezellig uit te strekken tegen de auto aan....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door