Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#2970476
en dan komt onze nieuwe opvanger van http://www.voordewindhond.eu/nl/ natuuriljk nog helemaal geen foto of andere nieuwtjes over onze nieuwkomer, (oke het is een afghaanse windhond, een reu,)  maar moet het toch even kwijt, ben er helemaal weer  :D van!!
Eigenlijk met het vertrek van Jim (eerdere opvanger  die in Mei naar zijn nieuwe baasjes ging) werden we weer gevraagd voor een nieuwe loge, maarja er kwamen drukke werkweken aan en onze eigen zomervakantie wilden we ook wel een beetje vieren. Je weet nooit wat voor hond er komt, en je wilt wel alle tijd en aandacht aan hem kunnen besteden dus toen nog even niet gedaan. Maar gister dan definitief afgesproken dat onze deur weer open staat in week 34 en dan horen jullie weer meer  :)
Laatst gewijzigd door joel op zo 21 sep 2014, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2970677
Wat leuk om er weer zo'n mooie vent bij te krijgen.
Hoe vind Joël het eigenlijk dat Jim weg is?
Joël is toch wel de naam van je hond hè?
Gebruikersavatar
Door joel
#2970807
[quote="Joaquin"]
Wat leuk! Aftellen :D Horen jullie trouwens hoe het met Jim gaat?
[/quote]

Ja met foto's zelfs!!
Het gaat heel goed met hem, loopt met de andere galgo's bijna elke zondag mee met een galgovereniging in België. En hij woont al zo riant ;)
Ze zijn heel blij met hem, en dat vind ik ook wel heel leuk van het opvangen van honden. Je ziet ze als een klein hoopje hond binnen komen en ze gaan als een gezellige hond naar mensen die helemaal verliefd op ze zijn en waar ze een heerlijk leven krijgen

[quote="Riek"]
Wat leuk om er weer zo'n mooie vent bij te krijgen.
Hoe vind Joël het eigenlijk dat Jim weg is?
Joël is toch wel de naam van je hond hè?
[/quote]
Joel is mijn naam vermengt met die van mn hub ;)
En die vond het wel moeilijk dat Jim weg ging......
Qadir ( onze hond) die vind het prima weer alleen thuis, de bank voor jezelf, alle aandacht weer voor hem.
Hij heeft niet lopen piepen of zoeken oid
Gebruikersavatar
Door Riek
#2970963
[quote="joel"]
Ja met foto's zelfs!!
Het gaat heel goed met hem, loopt met de andere galgo's bijna elke zondag mee met een galgovereniging in België. En hij woont al zo riant ;)
Ze zijn heel blij met hem, en dat vind ik ook wel heel leuk van het opvangen van honden. Je ziet ze als een klein hoopje hond binnen komen en ze gaan als een gezellige hond naar mensen die helemaal verliefd op ze zijn en waar ze een heerlijk leven krijgen
Joel is mijn naam vermengt met die van mn hub ;)
En die vond het wel moeilijk dat Jim weg ging......
Qadir ( onze hond) die vind het prima weer alleen thuis, de bank voor jezelf, alle aandacht weer voor hem.
Hij heeft niet lopen piepen of zoeken oid
[/quote]
Ach natuurlijk.
Ik lees 'Qadir' en ik weet het weer.
Sorry, ben nogal slecht in namen onthouden  :-\
Gebruikersavatar
Door joel
#2971116
[quote="Riek"]
Ach natuurlijk.
Ik lees 'Qadir' en ik weet het weer.
Sorry, ben nogal slecht in namen onthouden  :-\
[/quote]
Heel herkenbaar  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door joel
#2994022
De 3 weken werden wat langer en nee ook geen afghaanse windhond die een tijdelijk huis nodig had, maar deze keer is het een whippet geworden, een hele lieve zelfs  :smitten:
ze komt op de site van voordewindhond,

Afbeelding


Afbeelding
Qadir moet weer even wennen hoor, zo'n druktemaker weer in  huis....  :D maar hij is wel heel lief voor haar
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door