Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2993954
Meeeen wat worden we dood gegooid door alle reclames van royaal konijn! Er is voeding voor honden met een korte neus, met lange neus, voor labradors, golden retrievers, Duitse herders, chihuahua s enz enz ze laten mensen geloven dat elk ras speciaal voer nodig heeft... Hoe kómen ze er bij? :s  en wat zit er dan in wat het zo speciaal voor dat ras maakt? Weet iemand dat?
Ik vind het de grootste onzin maar kan best bedenken dat veel mensen in dat soort reclames trappen.. Want ze zeggen niet voor niks. Ook voor Max is er voeding op maat.. Logisch  ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2993965
Zeker is er voor Max voeding op maat. Gemalen BARF om precies te zijn  :P :biggrin2:

Tsja, voordat ik hier terecht kwam voerde ik ook royaal konijn. De meeste mensen weten gewoon niet bete, en gaan er van uit datze het beste doen voor hun hond...
#2993974
chipjolie schreef: Meeeen wat worden we dood gegooid door alle reclames van royaal konijn! Er is voeding voor honden met een korte neus, met lange neus, voor labradors, golden retrievers, Duitse herders, chihuahua s enz enz ze laten mensen geloven dat elk ras speciaal voer nodig heeft... Hoe kómen ze er bij? :s  en wat zit er dan in wat het zo speciaal voor dat ras maakt? Weet iemand dat?
Ik vind het de grootste onzin maar kan best bedenken dat veel mensen in dat soort reclames trappen.. Want ze zeggen niet voor niks. Ook voor Max is er voeding op maat.. Logisch  ::)
Zo komen ze daar dus bij. U roept, wij draaien. Mensen willen daar ook graag intrappen hoor want in veel gevallen proefde ik  een bepaalde "trots" als mensen vertelden wat voor superapart voer hun hond nodig had. Dat je dan maar vooral wist dat het niet zo'n pleps ding was waar je alles maar in kon storten.
#2993977
Kim_S schreef: Zeker is er voor Max voeding op maat. Gemalen BARF om precies te zijn  :P :biggrin2:

Tsja, voordat ik hier terecht kwam voerde ik ook royaal konijn. De meeste mensen weten gewoon niet bete, en gaan er van uit datze het beste doen voor hun hond...
Nou had Rc natuurlijk ook jarenlang een "gewone" brok die door heel veel mensen werd gevoerd. Die voldeed en was niet duurder dan de andere "premium" merken. Wilde je toen speciale gekkigheid, moest je diep de buidel in en HIlls voeren.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2993979
Angelique schreef: Nou had Rc natuurlijk ook jarenlang een "gewone" brok die door heel veel mensen werd gevoerd. Die voldeed en was niet duurder dan de andere "premium" merken. Wilde je toen speciale gekkigheid, moest je diep de buidel in en HIlls voeren.
Nee wij moesten voor allergische Max wel de "Sensitive" versie. Later ook nog Jeukenumaar dermatosis gevoerd, en toen echt niks meer hielp pas hier beland. En voor gek verklaard door iedereen  ::)
Hij knapte op, en wij voeren nu de honden en katten niks anders meer dan vlees.
Maar als Max niet allergisch geweest was, weet ik niet of we nu ook zouden Barfen  :-\
#2993981
chipjolie schreef: Meeeen wat worden we dood gegooid door alle reclames van royaal konijn! Er is voeding voor honden met een korte neus, met lange neus, voor labradors, golden retrievers, Duitse herders, chihuahua s enz enz ze laten mensen geloven dat elk ras speciaal voer nodig heeft... Hoe kómen ze er bij? :s  en wat zit er dan in wat het zo speciaal voor dat ras maakt? Weet iemand dat?
Ik vind het de grootste onzin maar kan best bedenken dat veel mensen in dat soort reclames trappen.. Want ze zeggen niet voor niks. Ook voor Max is er voeding op maat.. Logisch  ::)

Is met jeukanuba ook en die "rasvoedingen" zijn gewoon de standaard voeding maar in een andere zak :)
De vertegenwoordiger van Jeukanuba heeft me dit toch zo verteld dat het gewoon een verkoopsstunt is...
Voor mensen is het immers gemakkelijker om naar de winkel te gaan een zak te kiezen met een foto van hun "eigen" hond op.
Want dan zal het wel goed zijn...
#2993985
Haha ja idd dat dacht ik al.. Maar toch ging ik denken wat zouden zij dan verstaan onder ieder ras heeft z'n eigen voeding nodig haha
Jammer dat die altijd zo aardige loretta daar zo hard aan mee werkt mensen te belazeren :(
#2993998
chipjolie schreef: Haha ja idd dat dacht ik al.. Maar toch ging ik denken wat zouden zij dan verstaan onder ieder ras heeft z'n eigen voeding nodig haha
Jammer dat die altijd zo aardige loretta daar zo hard aan mee werkt mensen te belazeren :(
Loretta moet natuurlijk ook gewoon haar hypotheek betalen en in de ogen van de gevestigde massa doet ze niks verkeerd.
#2994007
Esther Q schreef: Ik heb al lopen zoeken naar een zak voor Boeffie Blafmans, maar die staat er nog niet tussen :P Misschien eens een fotootje van hem naar de fabrikant sturen...
Nee, dan moet je een zak zoeken met de hond waar die het meest op lijkt. :biggrin2:
#2994040
Ik heb al lopen zoeken naar een zak voor Boeffie Blafmans, maar die staat er nog niet tussen
Angelique schreef: Nee, dan moet je een zak zoeken met de hond waar die het meest op lijkt. :biggrin2:
Er staat niet bij dat ze een zak voer bedoelt. Misschien een vroege Sinterklaaswens? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door