Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jet
#2993734
Sinds vanmorgen gedraagt  mijn kater zich lusteloos,hij kwam vanmorgen niet gelijk om te eten  meestal s hij 1 van de eerste.
Hij  wil graag naar buiten maar vandaag bleef hij veel binnen ,ook na het eten ging hij even naar buiten maar lag al snel in z'n mandje .
Ik maak me bezorgd heeft iemand daar ook weleens mee te maken gehad?
Of zou het door het eten komen hij eet bibi vervoer maar wil er altijd een paar brokjes in ,anders laat hij het staan , (verwend)
Door jet
#2993890
Vanmorgen heeft mijn kat een klein beetje gegeten lijkt wel of hij misselijk is heeft overgeefneigingen.

Even gekeken in zijn bekje viel me op dat het tandvlees erg bleek eruitzag , vorig jaar blaasontsteking gehad maar met medicijnen vande DA is dit overgegaan , kan het nu weer zo zijn dat hij daar last van heeft ?
Vandaag naar de DA gaan maak me erg zorgen , het is niet de kat die we gewend zijn .
gr jet
Door jet
#2995551
Gelukkig gaaat het weer goed met mijn kat ,na het weekend ging het al wat beter ,ik heb vanaf zaterdag zijn kvv gemend met water .
en het ging ieder dag een beetje vooruit ,nu gaat het goed zijn tandvlees is weer normaal van kleur  en  zijn  neus voelt weer vochtig .
dank voor jullie reacties :D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door