Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2993545
Anne in Duitsland schreef: Wat is hier erger aan dan aan dat mierzoete roze goedje dat kinderen al jaren te drinken krijgen? Weet even de naam niet meer, maar is een soort melkdrankje, geloof ik.
Dat het vol zit met aspartaam, en dat je je kinderen dan al vanaf jongs af aan leert dat je je vol kunt stoppen met zoete light producten, ipv je kind gewoon eens water te laten drinken, en het te leren dat je ook moet matigen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2993548
Anne in Duitsland schreef: Wat is hier erger aan dan aan dat mierzoete roze goedje dat kinderen al jaren te drinken krijgen? Weet even de naam niet meer, maar is een soort melkdrankje, geloof ik.
Fristi?
Check  :biggrin2:
Volgens mij is dat toch een stuk gezonder dan aspartaam...  :(
#2993551
eelke schreef: Dat het vol zit met aspartaam, en dat je je kinderen dan al vanaf jongs af aan leert dat je je vol kunt stoppen met zoete light producten, ipv je kind gewoon eens water te laten drinken, en het te leren dat je ook moet matigen.
Fristi inderdaad. O, ik dacht dat dat ook vol zat met de ingrediënten voor kinderobesitas. Maar da's dus nog gezond vergeleken hiermee. :-X

Gelukkig komt er over twintig jaar wel een richtlijn van de Europese Unie over het gebruik van aspartaam in producten voor kinderen. ::) O, wacht, die bestaat vast al...
Door BusKay
#2993556
Julie snappen het niet!!! Je kunt toch immers naar de Apenheul voor 4 euri met Wicky Zero...

Ik blij met veul zwarte koffie... vol met antioxidantjes....
En tsja dat skeppie suiker....das voor de verslaving... :biggrin2: :biggrin2:
Door K&D
#2993560
Je kunt niet jong genoeg met zoetstof beginnen. Suiker is harstikke ongezond en slecht. En bovendien blijf je met zoetstof lekker slank. Kijk maar naar de USA, en zo langzamerhand hier ook. We worden steeds slanker en gezonder. :whistle:
BusKay schreef: Julie snappen het niet!!! Je kunt toch immers naar de Apenheul voor 4 euri met Wicky Zero...

Ik blij met veul zwarte koffie... vol met antioxidantjes....
En tsja dat skeppie suiker....das voor de verslaving... :biggrin2: :biggrin2:
Dat doe je niet goed. Je moet zoetjes in de koffie doen... :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door