Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Femke
#2993138
Goede dag,
Ik ben op zoek naar een golden retriever pup met de volgende eigenschappen:
-Een Teefje
-Het liefst zo jong mogelijk (7/8weken)
-Geboren vlak bij de zee (hoek van holland, westland,)
-Licht goud kleurig.
-Wat ik het mooiste zou vinden is dat de ouders van de puppy's (de volwassen reu en teef) goed contact hebben met elkaar. Dat ze elkaar al enkele keren op het strand zijn tegen gekomen en fijn hebben gespeeld en vervolgens verliefd werden. En dat de baasjes daardoor spontaan dachten, hè laten we een nesje puppy's van deze twee honden nemen.
(Dus niet 1 x dekken en de moeder voedt ze alleen op zonder dat de vader zijn puppy's ooit gezien heeft.)
-prijs: 400 euro
- gezondheid: de puppy's zijn gechipt en hebben een gezondheidsverklaring van de dieren arts.
Dus de puppy's moeten echt uit liefde geboren zijn, en niet in een onenightstand  ::) ::) En de reu moet wel een pappadag nemen!
Door BusKay
#2993153
Joh, kan BP dit niet even regelen??  :-[ :-[ :-[

Misschien weet ik anders in Spanje nog wel een adresje.....  :-\ :-\

FF kijke...... Hoek van Holland....... Spaans: Esquina de Holanda
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2993154
Lizzy schreef: Ik vind het wel zwak dat ze geen trouwerij wil, tussen reu en teef.
Uit mededogen voor de reu waarschijnlijk... alimentatie enzo  :biggrin2:
Door eelke
#2993164
Ik heb nog wel een golden reu die overal op verlieft wordt hoor! En strand is hier ook maar 20 min rijden (nou ja, strand strand....strandje).

Dat is zo allergisch als de pest is geeft niet he?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2993172
Jantina schreef: Niet echt toch dit?
Ik denk het wel. Ik heb ooit eerder hier of op het HF een tirade zitten lezen van iemand die vond dat fokkers hun teven (oww ook al zo'n fout woord) als hoeren misbruikten. Die stelde ook voor dat de honden eerst dagenlang met elkaar optrokken, echt verliefd werden en dat naderhand ook de vaderhond een rol diende te krijgen in het leven van de pups.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2993173
Angelique schreef: Ik denk het wel. Ik heb ooit eerder hier of op het HF een tirade zitten lezen van iemand die vond dat fokkers hun teven (oww ook al zo'n fout woord) als hoeren misbruikten. Die stelde ook voor dat de honden eerst dagenlang met elkaar optrokken, echt verliefd werden en dat naderhand ook de vaderhond een rol diende te krijgen in het leven van de pups.
En moesten ze dan ook ongeveer dezelfde leeftijd hebben en dan mag er natuurlijk ook geen geld in het spel zijn? Bij echte liefde speelt geld immers ook geen rol ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2993177
Mini's 3-tal schreef: En moesten ze dan ook ongeveer dezelfde leeftijd hebben en dan mag er natuurlijk ook geen geld in het spel zijn? Bij echte liefde speelt geld immers ook geen rol ::)
Ja, helemaal, die was het  :biggrin2: Wij moesten blij zijn dat er mensen die pups wilden verzorgen zodat wij weer verder konden gaan met onze hobby
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2993180
Angelique schreef: Ja, helemaal, die was het  :biggrin2: Wij moesten blij zijn dat er mensen die pups wilden verzorgen zodat wij weer verder konden gaan met onze hobby
Ik heb het niet gelezen uiteraard (wat moet ik immers op het HF?), maar het leek me een logische eis.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2993188
Mini's 3-tal schreef: Ik heb het niet gelezen uiteraard (wat moet ik immers op het HF?), maar het leek me een logische eis.
Het is bij nader inzien hier geweest, want ik deed mee aan die discussie en dat doe ik op het hf niet. Maar het was wel ruim voor jouw tijd hier  :)
Door Femke
#2993207
eelke schreef: Ik heb nog wel een golden reu die overal op verlieft wordt hoor! En strand is hier ook maar 20 min rijden (nou ja, strand strand....strandje).

Dat is zo allergisch als de pest is geeft niet he?
Nee want dat komt vast omdat hij te weinig aandacht van zijn vader heeft gekregen toen hij klein was....
Door BusKay
#2993479
Hmmm..... teven als dames van plezier...
Zijn de fokkers dan ook pooiers??  :-\ :-\



*ikgeloofdatikmijnberoepskeuzemoetgaanheroverwegen*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door