Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2991982
Hij heeft het geweten. We moesten hem 2x douchen voor de stank weg was..... was wel blij dat mijn vader hier was, we hebben allebei hem 1x gewassen, niet erg bevordelijk voor mijn rug. Rakker is erg behulpzaam. Die likt Laddy wel droog :biggrin2: :smitten:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dian op di 16 sep 2014, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#2992837
ken t. Hier een keer zo erg geweest dat ik zelfs over mijn nek ben gegaan in de auto. Alle ramen stonden open zelfs achter bij hem en nog. Ik heb m ook 6 keer moeten douchen met verschillende shampoos om de lucht een beetje weg te krijgen. We hebben niet meer gekeken waar die in was gaan rollen dus zou ook zomaar een eend of iets geweest kunnen zijn. Maar dit was toen echt ondraaglijk. Hij heeft wel eerder in vis gelegen en die stank was ook erg maar niet zo erg als die ene keer
#2992963
noppes schreef: Afbeeldingken t. Hier een keer zo erg geweest dat ik zelfs over mijn nek ben gegaan in de auto. Alle ramen stonden open zelfs achter bij hem en nog. Ik heb m ook 6 keer moeten douchen met verschillende shampoos om de lucht een beetje weg te krijgen. We hebben niet meer gekeken waar die in was gaan rollen dus zou ook zomaar een eend of iets geweest kunnen zijn. Maar dit was toen echt ondraaglijk. Hij heeft wel eerder in vis gelegen en die stank was ook erg maar niet zo erg als die ene keer


Ja fijn he als je dan de auto nog in moet met zo,n stinkdier  ::) Dat hebben wij ook eens gehad
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door