Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2992754
Geweldig; lees vooral de reviews iets naar onder. Wat een fantastische proza.(helaas wel in duits)


Die mobile Disco ist allerdings ein Highlight - Die 16 2000-Watt-Boxen sind perfekt auf den bis zu 500 Leute fassenden Saal abgestimmt. Einzig die Brandschutzmaßnahmen sind nicht ganz okay. Die 700 Discolichter sind nicht GS-Geprüft und die Notausgänge nicht gut ausgeschildert. Da sollte der Hersteller nachbessern.

Der Pizza-Steinofen ist recht solide gemacht, nur der Dunstabzug hätte bei bis zu 12 Pizzen gleichzeitig etwas großzügiger ausfallen können.

Sehr gut finde ich die mobile Bushaltestelle. Das Aufstellen vor der Haustür erspart mir viel Laufarbeit und der Bus fährt nie wieder einfach nur vorbei.
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Laatst gewijzigd door K&D op do 18 sep 2014, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
#2992773
mwah, er zijn er wel een paar die lol aan deze onzin beleven denk ik, ondanks het Duits.

De ingebouwde koelkast met ijsblokjeshouder vinden de meesten prettig. Net als de grasmaaier. De neustrimmer daarentegen is wat onhandig in gebruik. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2992775
Angelique schreef: :biggrin2:

Ben bang dat er hier niet al teveel duits lezen  :biggrin2:
Ik wel  :biggrin2:
;D ;D ;D
Door Anne in Zweden
#2992784
"Scheiss-Alkohol," zou Herr Antje zeggen, onder het motto: hoe besoffen moet je zijn om zulke flauwekul bijeen te lullen. :biggrin2: Maar wel echt geniale vondsten en geniaal grappig!
Door K&D
#2992797
Het is onvoorstelbaar hoeveel onzin ze in 852 reviews bij elkaar gefantaseerd krijgen.  :biggrin2:

De ingebouwde vleugel valt ook in de smaak. Maar dat de biertap (met 20 liter fust) ook een flesopener erbij levert vindt er iemand onzin. Die drinkt toch alleen tapbier. :biggrin2:
Door eelke
#2992801
Anne, jij wil ze vast ff vertalen voor me toch? Ik heb Frans gehad op school en duits laten vallen.
Door Anne in Zweden
#2992810
eelke schreef: Anne, jij wil ze vast ff vertalen voor me toch? Ik heb Frans gehad op school en duits laten vallen.
Is goed joh. Duits-Nederlands is 0,10 € per woord (doeltaal). Ik stuur je straks een bindend contract! :biggrin2:
Door BusKay
#2992868
Kanjeterookeenappeltjemeeskillen??

Lijk me nounie eg unne dunskiller...
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2992891
K&D schreef:
Het is onvoorstelbaar hoeveel onzin ze in 852 reviews bij elkaar gefantaseerd krijgen.  :biggrin2:


De ingebouwde vleugel valt ook in de smaak. Maar dat de biertap (met 20 liter fust) ook een flesopener erbij levert vindt er iemand onzin. Die drinkt toch alleen tapbier. :biggrin2:
Hahaha, heerlijke verbal diarrhea.  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door