Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2992258
Oké dank jullie!
Het waren mooie stukken vertelde hij met weinig vet.
De prijs zal tussen de 3,00 en 3,50 liggen.

Als ik het zo lees is dat een hele goede prijs.

Hopelijk is het vlees zo mooi als hij zegt.

Ik heb nu van ieder 10kg besteld om te proberen. Is het mooi vlees dan haal ik daar per maand minimaal 20kg per diersoort.
#2992487
Met minimaal vet, is alles onder de 5,5 een mooie prijs.  Bij SW is het 2,75-3,5 euro (geit is iets goedkoper dan lam), maar als je er het vet afhaalt  (wat ik moet doen met mn katjes) ben je bijna de helft van het gewicht kwijt.  Dat geeft dan ook 5-6 euro/kg, en dan heb je er je werk nog in moeten steken (tis echt veel werk dan).  Op die manier is het dus erg duur vlees.  Ik voer geit enkel ter afwisseling en lam willen ze niet graag meer, dus koop ik niet meer.
Als je echter een hond hebt die wel wat extra vet kan gebruiken, is het een verstandige koop.  :biggrin2:
#2992520
Beide zijn actieve honden die eerder te dun worden als te dik gelukkig.
Kaine is een bodemloze put die niks aan komt en Basco oogt met een kilo meer al dik maar met een kilo eraf kan je zijn ribben zien.

Ach dan zwemmen en rennen ze het er maar weer af hahaha.
Volgens hem was het weinig tot geen vet. Als dat zo is dan ben ik er heel blij mee.

Eerst een paar leveringen afwachten en als het inderdaad zo mooi is zal ik het hier ook aan gaan bieden dus fingers crossed  :D
#2993519
renate1985 schreef: Die zijn anders  ;)
Mijne heet Basco en die van jou Busco.
Mijn andere Kaine en die van jou Kay.
Lijkt wel wat op elkaar maar niet hetzelfde hahaha.
Vond het al zo gek, ik dacht al van euh?? Heb ik wat verkeerd gedaan ofzo? Hahaha
Nee, je had zeker niets verkeerd gedaan. Maar wij vonden het erg leuk dat het zo dicht bij elkaar zit...
En als je plezier met hun net zo groot is als wij met de onze boys kan het niet meer stuk, toch?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door