Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2991812
Nog nooit zo toe geweest aan vakantie als dit jaar  ::)
De spannende vakantie Frankrijk was door omstandigheden vakantie Terscehlling geworden, beter dan niks, en tja als ik de beren dan zie met name opa beer dan is dat nog niet zo slechte ruil.
En na de natte augustus kregen we ook nog eens mooi nazomer weer voorgeschoteld.  :)

Opa beer is weer in betere conditie lijkt het, in mei ging het toch allemaal wat stroever. Toen had ie ook dat verlamde oog maar we geven hem ook glucosamine bij vanaf een half jaartje. Waar die in mei nog alle dagen stam was, heeft hij nu alleen na de eerste stranddag stram gelopen (en moeite met opstaan) en na een paar traumeel de hele vakantie flink de beer uitgehangen, niet echt stram meer geweest. Meneer stond smorgens al te blaffen, joh let's go!!!  ::)

Moet wel zeggen dat op de heenreis op de boot erg veel wild loslopende kinderen waren (van die net kunnen lopen en de ouders het niet in de gaten hebben dat ze pleite zijn?) Naja we hebben dus af en toe kinderen tussen de beren vandaan geplukt.  ::) Dan ben ik toch al te blij dat ze net zo fluffy reageren als dat ze eruit zien. Kaio vindt het wel leuk aandacht, aaien en kusjes, maar na kind zoveel heeft ie ook zo iets, ik doe net of ik slaap  :P (we leggen Kaio meestal in de bufferzone die is het meest rustigst/bekend met kinderen)

Oja verder veel gewandeld met of zonder honden, in zee gezwommen, gefietst, fotoworkshopje gevolgd enzo en ja lekker gegeten. Nog gecanoed op zee  :biggrin2: kwamen de zeehondjes kijken. Ook een zeehond tijdens wandeling op het strand gezien, gelukkig hadden de beren dat nog niet in de gaten, jonge zeehondje is zelf weer terug het water in gegaan.

En dan natuurlijk wat fotoos he!
opabeer/muppiepuppie:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Stinkiewinkie/matseflats:
Afbeelding
Afbeelding
alles is voor Maci
Afbeelding

Frummelpummel/ :censored2:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

saampjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en oja strand was er ook:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Evenals strandgarnituur:
Afbeelding
Afbeelding

en bos:
Afbeelding
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door