Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2992082
Goh, ik denk dat je de docu een keer moet kijken als je wel verbinding hebt. Het gaat over hoe dr. Burzynski al decennia onderzoek doet naar een behandeling voor kanker waarbij nauwelijks side-effects optreden, in zijn eigen instituut in Texas al vele mensen met succes heeft behandeld die door andere medici die behandelen met chemo ed. waren afgeschreven. En hoe deze meneer nooit serieus is genomen, keer op keer op keer wordt aangeklaagd door de FDA (food and drug administration), telkens wordt vrijgesproken en op het eind van het liedje blijkt dat de motivatie van de FDA (in samenwerking met onderzoekscentra) van al die pogingen om hem en zijn werk stil te leggen was om zelf patent te krijgen op zijn werk. Zijn uitvinding is een rechtstreekse dreiging voor een miljoenen industrie die gebouwd is rondom 'traditionele' westerse behandelingen bij kanker. Maar met dit stukje tekst ga je niet inzien wat daar gebeurd is en nog gebeurt, daarvoor moet je die docu kijken, waarin alles goed wordt uitgelegd. Van zijn kant, let wel.
#2992157
Esther Q schreef: Goh, ik denk dat je de docu een keer moet kijken als je wel verbinding hebt. Het gaat over hoe dr. Burzynski al decennia onderzoek doet naar een behandeling voor kanker waarbij nauwelijks side-effects optreden, in zijn eigen instituut in Texas al vele mensen met succes heeft behandeld die door andere medici die behandelen met chemo ed. waren afgeschreven. En hoe deze meneer nooit serieus is genomen, keer op keer op keer wordt aangeklaagd door de FDA (food and drug administration), telkens wordt vrijgesproken en op het eind van het liedje blijkt dat de motivatie van de FDA (in samenwerking met onderzoekscentra) van al die pogingen om hem en zijn werk stil te leggen was om zelf patent te krijgen op zijn werk. Zijn uitvinding is een rechtstreekse dreiging voor een miljoenen industrie die gebouwd is rondom 'traditionele' westerse behandelingen bij kanker. Maar met dit stukje tekst ga je niet inzien wat daar gebeurd is en nog gebeurt, daarvoor moet je die docu kijken, waarin alles goed wordt uitgelegd. Van zijn kant, let wel.
Dat wordt dan na januari pas, want ik heb hier geen breedband, en met mijn 2G van Telia ben ik drie dagen aan het downloaden... Hoe doe jij dat? Want eigenlijk woon jij nog veel erger op de pampa dan ik, toch?
#2992169
Anne in Duitsland schreef: Dat wordt dan na januari pas, want ik heb hier geen breedband, en met mijn 2G van Telia ben ik drie dagen aan het downloaden... Hoe doe jij dat? Want eigenlijk woon jij nog veel erger op de pampa dan ik, toch?
Tele2, is vrij nieuw in dit gebied, heel snel internet, wel vrij duur. Ander optie hier is comviq, zonder abonnement, zelfde snelheid (is ook van tele2 geloof ik).
#2992172
Esther Q schreef: Tele2, is vrij nieuw in dit gebied, heel snel internet, wel vrij duur. Ander optie hier is comviq, zonder abonnement, zelfde snelheid (is ook van tele2 geloof ik).
Comviq had ik in het begin, daarmee kwam ik - na een veelbelovend begin - helemáál niet op internet terecht. Ik heb destijds de WK-finale Nederland-Spanje geprobeerd bij te houden via internet dmv Comviq. Ben meteen tien jaar ouder geworden die avond. ;D
#2992182
Anne in Duitsland schreef: Comviq had ik in het begin, daarmee kwam ik - na een veelbelovend begin - helemáál niet op internet terecht. Ik heb destijds de WK-finale Nederland-Spanje geprobeerd bij te houden via internet dmv Comviq. Ben meteen tien jaar ouder geworden die avond. ;D
Was je data niet gewoon op :P :biggrin2:
#3008505
Ik ben bij aflevering 4. Het is nogal een zit, maar wat een kennis heeft die man bij elkaar verzamelt! Ik zou haast willen zeggen dat elke oncoloog, of gewoon elke arts dit verplicht zou moeten kijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door