Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#2991730
Als ik een foto wil plaatsen moet ik dat doen via een website waar de foto opstaat begrijp ik.
Welke site gebruiken jullie daarvoor? Een die niet al je foto,s meteen op het internet gooit zodat de hele wereld mee kan genieten?
Heul heul  lang geleden heb ik wel eens een foto geplaatst maar heb geen flets idee meer hoe ik dat deed.
Door lianneke
#2991746
Inge en Bono schreef: Ik plaats ze via facebook of via photobucket
Weet toevallig ook of dat met de I-pad kan, via Facebook?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2991749
Heb geen I-pad.... Maar als je de afbeeldingsurl kan kopiëren, kan je foto's posten op het forum, tussen imghaakjes
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2991753
Mijnalbum heeft een app..

App openen (heet 'mijnalbum foto upload') dan rechtsboven op het vakje met bergen klikken, dan de fotomap selecteren, 1 foto aanklikken of 1 foto lang vasthouden en dan meerdere selecteren. Indien meerdere geselecteerd op het plusje drukken, indien 1 foto kom je automatisch terug in het hoofdmenu'tje. Dan op het streepje met pijltje drukken en ze komen automatisch in een nieuwe map van 'mijnalbum'.
Dan kun je via computer met de rechtermuisknop de foto selecteren, of via tablet de URL kopieëren en hier plaatsen. Via de computer gaat het makkelijker.
Door lianneke
#2991791
Fenixjuh schreef: Mijnalbum heeft een app..

App openen (heet 'mijnalbum foto upload') dan rechtsboven op het vakje met bergen klikken, dan de fotomap selecteren, 1 foto aanklikken of 1 foto lang vasthouden en dan meerdere selecteren. Indien meerdere geselecteerd op het plusje drukken, indien 1 foto kom je automatisch terug in het hoofdmenu'tje. Dan op het streepje met pijltje drukken en ze komen automatisch in een nieuwe map van 'mijnalbum'.
Dan kun je via computer met de rechtermuisknop de foto selecteren, of via tablet de URL kopieëren en hier plaatsen. Via de computer gaat het makkelijker.
Ik heb de app geinstalleerd, een album gemaakt met foto,s maar verder kom ik niet.
Ik zie ook geen bergen, hoe moet ik de URL kopieeren? Als ik de foto vasthou, staat er wel kopieer maar verder gebeurt er niets..met plakken dan.
Sorry, vroeger was ik blond, nu grijs...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2991805
Die bergen was meer bedoeld  om het plaatje waarmee je naar je fotomap gaat aan te duiden, als je al een album hebt aangemaakt,

Dan vraagt-ie geef albumtitel (meestal vult-ie zelf de datum van vandaag in) en druk ik gewoon op OK
Dan de betreffende foto aanklikken. Als deze groot in het scherm komt, weer erop klikken maar nu lang vasthouden
Dan krijg je een menu (afbeelding opslaan-afbeelding kopieëren - afbeelding bekijken - achtergrond instellen voor) en moet je afbeelding bekijken kiezen.
Dan gewoon de url van je browser kopieëren en op BP tussen img] [/img] zetten (moet nog wel een haakje voor)
Door lianneke
#2991853
Kan alleen afbeelding bewaren of kopieeren. Denk dat ik de laptop erbij moet pakken dat het met de I-pad niet kan?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2991861
Staat links van de foto niet paperclipje? Moet zeggen dat ik altijd de mobiele site gebruik ipv app ;-)
Via paperclipje kan je adres selecteren voor forum (en dan staat dat img er ook vast omheen)
Door lianneke
#2991894
dinky89 schreef: Staat links van de foto niet paperclipje? Moet zeggen dat ik altijd de mobiele site gebruik ipv app ;-)
Via paperclipje kan je adres selecteren voor forum (en dan staat dat img er ook vast omheen)
Nee, krijg het idee dat het niet kan met de ipad
Door lianneke
#2991895
Lida. S schreef: Lianne, als je het snapt mag je het mij uitleggen.
Wordt aan gewerkt!!
Maar kan nog wel ff duren vrees ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door