Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2991279
Ah ja, en dan wordt er binnenkort weer een artikel geplaatst dat het allemaal niet waar is en deze persoon liegt. En dan blijkt jaren later weer dat deze persoon helemaal niet liegt maar dat hij of zij gewoon genaaid is door weer een ander. Net als bij autisme en vaccinatie.
Door kakocavi
#2991580
Er zijn inderdaad wat vraagtekens te zetten bij de effectiviteit van het HPV vaccin, zeker afgezet tegen de kosten ervan. Ook binnen de wetenschap is men er niet zeker van of het de kosten waard is. Maar een "deadly scam", werkelijk? Die 44 doden door het vaccin (laat die er even uit pikken), die zijn niet door maar na het vaccin en er zijn er maar 27 bevestigd. En dan gaat het om 27 op 100 miljoen (!) gegeven vaccins. En geen ervan is gelinkt aan het vaccin. Nou, hemeltjelief wat een ramp.
Door Lizzy
#2991614
Ja, misschien moet je eens een nieuw rondje googlen :)

Bagatelliseer je hier niet een beetje teveel met "nou, hemeltjelief wat een ramp"? Het zou jouw dochter wezen, die het lootje legt na een onnozel vaccin. Want het gaat natuurlijk ook om de complete zinloosheid van het vaccin. Die nog veel meer bijwerkingen hebben dan die "paar dooie die zijn gevallen". Het gaat ook over het geld dat makers van zulke vaccins naar binnen harken, over de rug van jonge vrouwen.
Door Esther Q
#2991616
In Amerika wordt nieuws altijd als een ramp of als een wonder gebracht.

Ik vind vooral dit interessant: "...that the cervical cancer risk in the U.S. is already extremely low, and that vaccinations are unlikely to have any effect upon the rate of cervical cancer in the United States. In fact, 70% of all HPV infections resolve themselves without treatment in a year, and the number rises to well over 90% in two years."

De medische wereld is een zeer winstgevende industrie en altijd op zoek naar nieuwe manieren om geld te verdienen. Onder andere door het creeeren van angst, ziektes die niet bestaan en daarmee een behoefte aan 'hulp'.

Hier zembla over hoe 'men' het idee van een medisch probleem creëert en vervolgens met 'de oplossing' komt waar veel geld mee gemoeid is:

http://www.npo.nl/zembla/11-09-2014/VARA_101369810
Gebruikersavatar
Door Hope
#2991642
kakocavi schreef: Er zijn inderdaad wat vraagtekens te zetten bij de effectiviteit van het HPV vaccin, zeker afgezet tegen de kosten ervan. Ook binnen de wetenschap is men er niet zeker van of het de kosten waard is. Maar een "deadly scam", werkelijk? Die 44 doden door het vaccin (laat die er even uit pikken), die zijn niet door maar na het vaccin en er zijn er maar 27 bevestigd. En dan gaat het om 27 op 100 miljoen (!) gegeven vaccins. En geen ervan is gelinkt aan het vaccin. Nou, hemeltjelief wat een ramp.
:o

Ik vind dit toch wel een heel gedurfde uitspraak. Stel je dochter is overleden na dit vaccin en iemand zegt, hemeltjelief wat een ramp. 44 doden, ik vind het nogal. Als het er op zou lijken dat er 44 doden zouden zijn gevallen door het eten van besmet paardenvlees stond half Europa op zijn kop. Volgens mij is het geven van gedegen seksuele voorlichting een betere, veiligere en goedkopere methode dan vaccineren.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2991648
Ik meen mij te herinneren dat er vanaf het begin al vraagtekens zijn gezet bij de meerwaarde van dit vaccin?

Dat er niet extreem veel doden zijn gevallen in verhouding tot het aantal vaccinaties, oke. Zeker omdat het onduidelijk is of het door het vaccin komt. Wel vind ik dat je bij vaccinaties de vraag moet stellen hoe noodzakelijk het is. Factoren daarbij zijn voor mij besmettelijkheid, risico op de ziekte, werking van het vaccin op dit risico en verloop van de ziekte/genezingskans.
Weet wel dat ik blij was dat ik niet in de categorie viel die vaccinatie moest halen omdat de factoren mij niet helder waren (en dan met name de werking van het vaccin).
Gebruikersavatar
Door S
#2991655
Ik heb het vaccin niet gehad, het baarmoederhalskanker virus wel. Mijn lichaam heeft het gelukkig helemaal zelf opgelost, net als dat bij de meeste gevallen gebeurd.
Moest ik ooit een dochter krijgen, wordt zij hiertegen iig niet gevaccineerd.
Door keetje
#2991657
Wat ik me afvraag na deze reactie's gelezen te hebben is het volgende. Hebben jullie zelf dochters in de leeftijd dat ze een oproep krijgen/kregen voor de vaccinatie en wat heb je toen gedaan? Het met de dochters overlegd of zelf de beslissing (voor hen) genomen?
Door kakocavi
#2991661
Lizzy schreef: Ja, misschien moet je eens een nieuw rondje googlen :)

Bagatelliseer je hier niet een beetje teveel met "nou, hemeltjelief wat een ramp"? Het zou jouw dochter wezen, die het lootje legt na een onnozel vaccin. Want het gaat natuurlijk ook om de complete zinloosheid van het vaccin. Die nog veel meer bijwerkingen hebben dan die "paar dooie die zijn gevallen". Het gaat ook over het geld dat makers van zulke vaccins naar binnen harken, over de rug van jonge vrouwen.
Het gaat erom dat er gelogen wordt in dat artikel, zoals vaker op dat soort websites. 44 doden op 100.000.000 is ook wel zo onvoorstelbaar weinig dat je dat onmogelijk in verband kan brengen met dat vaccin. Er gaan meer mensen dood na het eten van een broodje gezond. Om dan termen als "deadly scam" te gaan gebruiken vind ik eerlijk gezegd erger dan wat ik zeg. Wat ik zeg is tenminste te onderbouwen.
Laatst gewijzigd door kakocavi op di 16 sep 2014, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2991663
kakocavi schreef: Het gaat erom dat er gelogen wordt in dat artikel, zoals vaker op dat soort websites. 44 doden op 100.000.000 is ook wel zo onvoorstelbaar weinig dat je dat onmogelijk in verband kan brengen met dat vaccin. Er gaan meer mensen dood na het eten van een broodje gezond. Om dan termen als "deadly scam" te gaan gebruiken vind ik eerlijk gezegd erger dan wat ik zeg. Wat ik zeg is tenminste te onderbouwen.
Ik vind het gewoon 44 doden teveel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door