Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2979510
Vanmorgen een doppler-echo laten maken van mijn been en de trombose is opgelost :circle: :circle: :circle: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:

Als nu maandag de INR-waarde (bepaaldt de stollingstijd van het bloed) onder de 1,8 zit proberen ze toch weer een wortelblokkade op de plek van de hernia om te kijken of de pijn op die manier overgaat. Zit de waarde boven de 1,8 dan krijg ik de al afgesproken injectie in het rechter si-gewricht omdat ik daar ook steeds meer last krijg, waarschijnlijk van het lopen naar die kant, ondanks de stok.

Ik moet nog wel 3 maanden bloedverdunners blijven slikken, omdat ik meedoe aan een onderzoek naar het ontstaan van trombose en het voorkomen van herhaling hiervan. Maar vraag me niet precies hoe het zit. Ik word in elk geval 2 jaar gevolgd door het UMC. Word regelmatig geprikt op de waarde D-dimier. Hierbij kunnen ze zien of je afbraakstukjes in je bloed hebt zitten en om de zoveel tijd wordt er een doppler-echo gemaakt. Ik vind dit wel een fijn idee, ik ben toch gevoelig voor trombose, heb al een paar keer een oppervlakkige trombose gehad en nu dan een "echte".
Laatst gewijzigd door Dian op di 23 sep 2014, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#2979563
Mijn vader is hier nu ja. Die blijft nog wel even. Mijn rug is nog prut met peren. Hopelijk dat daar maandag verandering in komt. Verder is er ook nog een luchtweginfectie bij gekomen waardoor ik zo benauwd ben als een reiger. Net ook een longfoto laten maken, maar die was gelukkig goed. Het ene is over, dan komt het volgende er al weer voor in de plek.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2991468
Vanmiddag pijnbehandeling gehad met stroomstootjes en warmte. De arts van de pijnbestrijding heeft een afspraak geregeld met de neurochirurg. Ik heb volgens hem een operatieindicatie. De laatste ruggewervel is verschoven t.o.v. de vorige keer. (de behandeling gebeurd met behulp van rontgen). Hopelijk kom ik nu een keer van de pijn af, eventueel dmv een operatie.............
Gebruikersavatar
Door Else
#2991594
Hè bah wat vervelend als je geopereerd moet worden. Niet niks zo'n rugoperatie...
Hopelijk gaat het je wel van de pijn afhelpen! Pffff je moet wel geduld hebben met je lijf zeg!
Succes met alles en hopelijk gaat het de komende tijd stap voor stap de goede kant op!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door