Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2991122
Angelique schreef: Omdat je er bij het openen van die site niet omheen kan. Tekst en foto zeggen direct genoeg. :-\

Yep, opende in mijn pauze "gewoon "even de telegraaf om het nieuws te lezen..en dan is er geen weg terug meer
Gebruikersavatar
Door nova
#2991127
Summerditches schreef:
Yep, opende in mijn pauze "gewoon "even de telegraaf om het nieuws te lezen..en dan is er geen weg terug meer
Zonder dat je het eig. wil is  dat is dan al snel  een minder leuke pauze  :-\

Persoonlijk probeer ik die berichten met een negatieve lading zo veel mogelijk  te mijden. Lukt idd. niet altijd.
Door keetje
#2991149
Ik probeer dat soort berichten tegenwoordig ook te omzeilen maar soms lukt dat niet. Hier al de hele dag op de streekradio een bericht hierover. Ach, de 'heren' staan netjes met hun gezicht in beeld, ook de daad zelf is gefotografeerd dus er onderuit komen ze niet meer. Of het moet weer zijn dat ze strafvermindering krijgen omdat ze herkenbaar ergens gepubliceerd zijn. :-X
Gebruikersavatar
Door Hope
#2991280
Lizzy schreef: Ik wil het niet weten ik wil het niet weten ik wil het niet weten ik wil het niet weten :'(

Ik open ook niks. Ik wil het echt niet weten!

Dit zijn geen mensen, dit zijn  monsters.
Precies.
Ik open ook niks.

Aan de ene kant snap ik het wel dat er gepubliceerd wordt, maar ik snap dat alleen als het ook echt een effectief doel treft zoals het opsporen van de daders.
Ik snap niet dat er bij een website van een krant dan niet gewoon een link staat met de foto's, met daaronder: pas op, mogelijk schokkende beelden. Dan heb je als lezer in ieder geval nog de keus of je het wil bekijken ja of nee.

Aan de andere kant vraag ik het me af of het wel zo goed is allemaal, het overal maar de media in gooien. De één vind het verschrikkelijk en de ander vind het gewoon stoer en probeert een nog iets stoerdere actie te verzinnen  :-X :-X :-X
Door K&D
#2991294
Ik kan er mijn mijn volle verstand niet bij waarom iemand zoiets zou doen. Dan heb je ergens wat draadjes goed verkeerdom aangesloten zitten.
Het zijn trieste berichten maar toch wel goed dat ze in de media komen. De daders zouden er anders mee weg komen, en dat wordt dan wel een beetje lastiger. Maar dat er bij sommigen een paar flinke steken zijn gevallen in de opvoeding of later, dat is helder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door