Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#2991229
Wat is grappiger dan zout in iemands koffie doen?






Je vriend die zout in zijn eigen koffie doet  :doh:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Zou juist gebeurd  ;D

Leek me wel grappig om hier een soort van topic van te maken, met dingen die flauw zijn als een ander dat bij iemand doet maar te grappig voor worden als iemand dat bij zich zelf doet  :biggrin2:
Dus iemand nog een voorbeeld  ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2991230
:biggrin2: :biggrin2:

HIer was meneer LIque 3 dagen bezig geweest de beveiligingscamera weer aan de praat te rkijgen nadat we van router gewisseld waren. Afijn, alles werkte weer, dus het ding mocht terug naar zijn plekkie. Ladder op...kadeng....laat camera uit de handjes glippen...100.000 stukken natuurlijk  ::) :biggrin2:
Door eelke
#2991241
Ik waarschuwde laatste degene die achter mij liep voor een opstapje. Had alleen niet door dat het ook meteen een afstapje was dus daar ging ik zelf  ::)
Door Lida. S
#2991404
onze telefoon deed het niet. PTT gebeld (met mobiel), de verbinding was goed, het moest aan onze centrale liggen. Degene die de centrale had aangelegd gebeld. Alles uitgeprobeerd wat hij voor stelde, maar de lijn bleef dood. Goed hij zou langskomen want hij begreep er niets van. De monteur kwam, en wat bleek? De stekker zat niet in het stopcontact (waarschijnlijk was de hond aan het snoer blijven haken).
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2991441
Ik hou van flauwe grapjes. :biggrin2:
Ik en un ex. 8) We lagen samen in bed. We kenden elkaar nog niet zo lang dus hij (vooral hij) voelde zich nog wat onwennig. Je kent t wel (of niet :P ) maar hij wilde nog erg zijn best doen. Nu wil het dat ik overdag doodmoe kan zijn maar zodra ik plat lig ga ik ineens klaarwakker liggen babbelen. Vriendje zijn ogen zakte langzaam dicht dus ik stopte stilletjes met praten en hij zakt in slaap. Ik lig daar... Denk nog na over t gesprek en kijk naast me naar hem. En ineens roep ik: (zoiets komt op als poepen) :2funny:  hey!! Luister je wel!!!!
Dus die vent schrikt vreselijk en verontschuldigd zich duizend x! Ik in een deuk... Ah joh!! Ik was al een tijdje stil heur! 8)
Eu... Toen was ik een trut. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door