Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door dana48
#2991041
Hallo, ik zoek een alternatief voor de Caroba webshop, ik moet vaak 2 weken wachten voor mijn bestelling.
Ik bestel altijd de DARF blokken en wat losse barf dingetjes voor de katten (hartjes/levertjes etc)
Hebben jullie misschien wat tips waar iknog meer DARF kan kopen en thuis laten bezorgen.
Voordeel van Caroba is dat ik geen bezorgkosten betaal (bestelling meestal zo rond de 35 euro), ik zoek dan
ook een soortgelijke webshop met geen dure verzend/bezorgkosten.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2991042
Ik zie dat dit je eerste bericht is hier op dit Forum.
Het zou leuk geweest zijn als je je eerst eens voorgesteld had op dit Forum.
Voor wat je vraag betreft, als je rekening houdt met twee weken besteltijd hoeft dat toch geen probleem te zijn?
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op ma 15 sep 2014, 01:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Parelridder
#2991051
[quote="dana44"]
Hallo, ik zoek een alternatief voor de Caroba webshop, ik moet vaak 2 weken wachten voor mijn bestelling.
Ik bestel altijd de DARF blokken en wat losse barf dingetjes voor de katten (hartjes/levertjes etc)
Hebben jullie misschien wat tips waar iknog meer DARF kan kopen en thuis laten bezorgen.
Voordeel van Caroba is dat ik geen bezorgkosten betaal (bestelling meestal zo rond de 35 euro), ik zoek dan
ook een soortgelijke webshop met geen dure verzend/bezorgkosten.
[/quote]Sommige (de meesten?) verkooppunten van DARF leveren ook aan huis. Of daar een vergoeding tegenover staat zal o.a. afhankelijk zijn van de grootte van de bestelling, de te rijden afstand en in hoeverre er speciaal voor jou gereden wordt. Is er een specifieke reden dat je de doosjes DARF niet bij een verkooppuntje op haalt? Dan ben je niet afhankelijk van hoe vaak zij bezorgen en wat daar voor tegemoetkoming in de reiskosten voor gevraagd wordt, maar kun je als je reiskosten besparen wilt met de fiets gaan.
Door keetje
#2991086
[quote="Lazy Garfield"]
Ik zie dat dit je eerste bericht is hier op dit Forum.
Het zou leuk geweest zijn als je je eerst eens voorgesteld had op dit Forum.
Voor wat je vraag betreft, als je rekening houdt met twee weken besteltijd hoeft dat toch geen probleem te zijn?
[/quote]

(Dat had wat vriendelijker gekund, niet iedereen is bekend met het reilen en zeilen op een forum.  ;)  )

Bij de weg,...Welkom Dana44.

Vaak is het zo dat Webshops bepaalde bezorgroutes en dagen hebben. Als je dat eenmaal doorhebt kun je je bestellingen en gebruik daarop afstellen.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2991138
Caroba is zeer felxibel, naar mijn ervaring. Als ik een levering eerder wil ontvangen dan kan ik bellen of per mail de afspraak verzetten.

Andere sites zijn lupa-diervoeding of een verkooppunt van darf zoeken.

BTW; Welkom op Bp.  :)
Door keetje
#2991151
Ik heb goede ervaringen met Gelukkigdier. Flexibel, ze hebben wel bezorgroutes maar daar kan altijd vanaf geweken worden in overleg. Ik woon niet eens op een bezorgroute dus we maken vaak gewoon een afspraak wanneer het beiden uitkomt.
Door eelke
#2991185
[quote="Els&Flow"]
Caroba is zeer felxibel, naar mijn ervaring. Als ik een levering eerder wil ontvangen dan kan ik bellen of per mail de afspraak verzetten.

Andere sites zijn lupa-diervoeding of een verkooppunt van darf zoeken.

BTW; Welkom op Bp.  :)
[/quote]

Ik heb die ervaring juist weer niet. Ik woon op de grens met brabant en zeeland, maar nog wel duidelijk in brabant. Zonder overleg werd ik een aantal keer ingepland op de route van Zeeland (op een geheel andere dag), en kwam daar dan pas achter omdat ik niet zag hoe laat ik op de route van brabant stond. Werden verkeerde dingen geleverd, moest ik weer een nalevering enz enz. Veel te laat of veel te vroeg bezorgen. Meerdere keren aangegeven, er werd steeds verbetering beloofd maar die kwam nooit. Uiteindelijk gestopt om daar te bestellen, was zo vervelend steeds.
Wat dat betreft kan ik TS wel begrijpen, alleen is Caroba volgens mij wel echt de enige mij zo'n lage bestel limiet...
Door Tobi Kooiker
#2991198
Gek hè, die verschillende ervaringen...
Ik ben erg tevreden met Caroba. Inderdaad lage bestellimiet, het feit dat ze überhaupt bezorgen in het uiterste noorden van Nederland :)
Makkelijk overleg, snel antwoord. En juist bellen als ze een keer veel later komen dan gepland. En ook nog makkelijk te volgen op de GPS tracker.
Door dana48
#2991237
Bedankt voor het verwelkomen :D

De tips die hier zijn genoemd hebben allemaal een te hoge bestellimiet, ik heb beperkte ruimte in mn diepvries vandaar...

Misschien komen er nog meer tips.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#2991344
Met iemand anders meebestellen? Ik weet niet waar je woont? Of afwisselen met andere merken die verkrijgbaar zijn in de dierenwinkel en daar af en toe zo'n periode mee overbruggen, bijv. Carnibest.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2991350
Ik heb wel belangstelling, maar heb net besteld voor een periode van 4 weken tot rond 25 oktober.... Daarna wil ik graag weer bestellen... Heb zelf weinig vriezerruimte en ik bestel zelf 4 tot 5 kg per maand.... En aangezien ik in DH woon... Idee??????
Gebruikersavatar
Door Flamingo
#2991641
Kijk eens op de site van Darf (www.darf.info) Daar staat ook waar afhaaladressen zijn en er zit er vast ook wel 1 bij jou in de buurt)
Ook ik heb maar een beperkte diepvries ruimte en dus haal ik gewoon elke week 1 doos van 5 kilo op (dit gaat er namelijk elke week doorheen met een labrador)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door