Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2991130
O wat raar? Ik heb gisteren een nieuwe voorraad Darf besteld bij Caroba en daar ook nog Barf artikelen bij mee besteld. En nog niks gehoord dat ze ermee stoppen, qua Barf. :) Dan maar weer een andere leverancier zoeken, jammer.
#2991131
Ja dat klopt inderdaad. Ik ben lid van hun Facebook pagina en deze uitleg erover hadden ze geplaats

'Helaas gaat het naar onze zin te vaak mis met de Barf artikelen. Op de website zijn daarom de BARF artikelen niet meer te bestellen. In plaats daarvan hebben we gemalen BARF spullen toegevoegd onder de naam Alroda, in eerste instantie hart: rund, kip, lam en geit. Ook runder kopvlees, lamsspiervlees, geitenvlees etc komen hierbij maar dan in worstje van 250g, 10 in een doosje. Omdat dit niet bij Caroba in het assortiment zit, hebben wij hier een beter overzicht van, en zullen manco`s uitblijven'.
Gebruikersavatar
Door pluk
#2991145
Ik bestel ook bij Oervoer (woon in Nootdorp), dus den haag is geen probleem. Oervoer levert gewoon via postnl in speciale verpakkingen.
Heb laatst ook eens gekeken naar Djairo's nature maar die heeft ook niet veel bio. Zelf wil ik een keer bij Bioquisine gaan bestellen, wel erg prijzig maar met een klein hondje nog te doen.
Degomeat heeft ook wel wat "bio" (zonder keurmerk, maar zou wel voldoen?).
#2998272
Ik heb nog drie doosjes Darf eend karkas kunnen krijgen .
Echt heel erg jammer dat ze ermee stoppen .
Ik vond het altijd erg mooie karkasjes , niet te vet en mooi bevleesd .
Mijn oude dame kreeg al een tijd geen eend meer , voorheen wilde ze wilde eend . Maar dat lust mevrouw niet meer . Dus dat heb ik maar geschrapt .
De Darf karkasjes verdroeg ze nog prima
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door