Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door WillyP
#2990830
Voor degene die me nog niet, of niet meer kennen.....

Ik heb me al een tijd niet meer laten horen hier op Barfplaats, zo af en toe eens rond geneusd, maar daar bleef het bij.

Onze twee honden Baiko en Charlie zijn er natuurlijk ook nog steeds. Baiko is nu bijna 8 jaar en Charlie is inmiddels 3 jaar bij ons en is ruim 4 jaar oud. Allebei gaan ze mee in de jacht met mijn vriend Peter. Baiko is inmiddels de oude rot in het vak en die hoef je weinig meer te leren wat betreft de jacht, verder thuis heerlijk lui en ligt lekker altijd in de weg. Charlie is nog steeds aan het bijleren en die maakt nog steeds grote sprongen, maar laat steeds beter zien dat ze het jagersvak ook al goed beheerst.

Allebei eten de honden uiteraard BARF en het is in middels na meer dan zes jaar een gewoonte geworden en ik hoef er eigenlijk niet echt meer bij na te denken wat en hoeveel ik de honden moet voeren.

Voorheen werkte ik thuis, maar daar is begin dit jaar verandering in gekomen, door diverse omstandigheden was dat niet meer te doen en nu werk ik uit huis voor zo'n 20 á 25 uur in de week. Dit is gelukkig goed te combineren met de honden en de kinderen, dankzij lieve moeders en schoonzus die de honden uitlaten en gezellig met onze jongste dochter hier komt eten tussen de middag.
Het werken buiten huis bevalt me prima, al had ik er wel moeite mee om de honden en de kinderen 'alleen' achter te laten voor die tijd en dus uit handen te geven. Maar dat gaat perfect.
Helaas ben ik daardoor wel moeten stoppen met het opvangen van honden, die vragen net meer aandacht en daar kan ik niet twee keer in de week meerdere uren van weg. Onze eigen honden hebben daar absoluut geen last van en komen daarbuiten echt wel aan hun beweging en uitdagingen, zodat ze lekker slapen als er niemand is.

We hebben ook nog onze kat Zazou die inmiddels 12½ jaar oud is, maar nog steeds eruit ziet als een jong katje omdat ze maar 3 kg weegt en vrij klein is.
En onze twee konijnen Mini en Maxi (Pooltje en Vlaamse Reus) horen natuurlijk ook bij de beestenbende met harige vacht.

Ik heb nu dankzij mijn nieuwe baan weer meer tijd voor mezelf en dus ook voor mijn dieren en Barfplaats  :)

Groetjes Willy
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door