Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Binno
#2990485
thanks! :-*
Werkt dat tuig bij jouw hond nou wel goed? Hier kregen ze er van die kale schuurplekken van.....
dat probleem had ik in het begin ook, maar heb toen wat zitten frutselen en aanpassen en nu heeft hij er geen last meer van

ik heb nogal problemen met mijn rug en ik vind dit tuigje goed werken voor Moos en mij  :)
Gebruikersavatar
Door Dian
#2990855
Binno schreef: euh... nee, wat??? :biggrin2:

http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=9  ;) ;)
Wat blijft Gian  ook een heerlijk manneke  :smitten: De kleine dondersteen. Gian laat je niet op de kop zitten door die grote zwarte die denkt dat hij heel wat is  >:( :-X :biggrin2: 8)

Afbeelding ?? hier kun je toch niet anders dan verliefd op worden?  ???????
Laatst gewijzigd door Dian op zo 14 sep 2014, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Binno
#2990896
Dian schreef: Wat blijft Gian  ook een heerlijk manneke  :smitten: De kleine dondersteen. Gian laat je niet op de kop zitten door die grote zwarte die denkt dat hij heel wat is  >:( :-X :biggrin2: 8)
nee hoor, dat kleine ding kan behoorlijk pittig reageren (soms ook wel TE pittig  ::) ) :biggrin2:
?? hier kun je toch niet anders dan verliefd op worden?  ???????
Afbeelding :-*
Door Ramses1
#2991470
Wat een lekker vrolijk ding!  ;D Prachtig beest.

Ik heb ook deze tuigen voor de Herders als ze wat langer aangelijnd moeten maar meestal dragen ze alle drie een Hurtta Pro.
Alles links lopende heb ik toch 101 kilo aan de andere kant van de lijnen en als er twee een kat zien...

Gelukkig lopen ze vrijwel altijd los als het ff kan ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door