Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#2990616
In november ga ik, samen met een vriendin, een paar dagen naar Portugal. We vertrekken vanaf Eindhoven. Nu is parkeren op het vliegveld nogal duur. Daarom zoeken we een parkeerplaats in Eindhoven, vlakbij een bushalte van een bus die naar het vliegveld gaat. Welke eindhovenaar kan ons adviseren?
Door Pluto
#2990619
Op zich plekken genoeg te bedenken, maar wat is de vertrek en aankomstdatum in Eindhoven, parkeren is daar helemaal niet zo duur en dan staat de auto wel met enig toezicht in plaats van onbeheerd in een wijk...
Door Lida. S
#2990624
Ook al blijft ons huis niet onbewoond achter en lopen er ook nog eens 3 waakhonden rond, lijkt t me niet verstandig om vakantiedata hier neer te zetten. We blijven 3 nachten weg, en misschien overnachten we na aankomst in Eindhoven. We komen s avonds om een uur of 10 terug en ik weet niet of  ik dan nog de energie heb om naar Groningen te rijden. Een goedkoop slaapkamers is dus ook welkom
Door K&D
#2990659
Wij vonden het parkeren daar helemaal niet duur. Het was wel een stukje lopen naar de Terminal, maar na notariële loting was er 1 persoon die zich min of meer vrijwillig heeft opgeofferd de auto te parkeren, terwijl wij droog in de hal op mijnheer DK wachtten...  8)
Door Irish
#2990664
Tegen die tijd woon ik in de buurt van Eindhoven Airport (Veldhoven/Meerhoven). Je zou hem bij mij in de straat mogen zetten, al zijn daar natuurlijk geen camera's zoals op een bewaakte parkeerplaats.
De bus is op een paar minuten lopen, ik weet alleen niet of die ook langs Eindhoven Airport gaat maar ik gok het wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door