Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2990370
Tijdelijk :biggrin2:

Herinneren jullie hem nog, Super Uk? Siamsa Always Together.

Hij heet nu Aiden. En ik heb hem een paar dagen te logeren. Hij is hier samen met zijn grote vriend D'Jay. Toen Leeroy (zijn vorige grote vriend) overleed, was Aiden helemaal zielig. Hij miste Leeroy zo erg dat zijn baasjes 6 maanden geleden besloten een herplaatser erbij te nemen. D'Jay. Die twee lopen de halve dag te raggen door de tuin :biggrin2:. Ze slapen ook  heel zoet samen op 1 kleedje.

Aiden is precies geworden zoals ik had gedacht en had gehoopt. Een super lieve leuke vrolijke mooie hond :smitten:

Afbeelding

En een fillumpjuh en met de aanwijzingen van Lique doet ie het :biggrin2:



Aiden is de druk bevlekte Dalmaat (zijn kopvlek is behoorlijk onopvallend maar hij heeft er wel een). D'Jay is de licht bevlekte Dalmaat. Zo jammer dat D'Jay in het bos niet los kan.... Konden ze daar ook lekker rauzen samen. Maar D'Jay luistert naar mij niet zo goed en loopt misschien weg dus dat gaan we maar niet proberen.

Aiden lijkt qua uiterlijk behoorlijk op zijn vader. Hij is vrij fors gebouwd (en weegt ook 35 kg) en ook qua uitstraling lijkt hij op Jack. Behalve zijn super donkere ogen, die heeft hij van mams. Hij is wel hoger dan zijn vader. En grappig genoeg lijkt hij op Frou Frou. Frou Frou is eigenlijk 'de mini' versie van Aiden :biggrin2:. Hoewel Aiden veel zachtaardiger is dan zijn zus (die buitengewoon schijnzwanger is en een humeur heeft van hier tot Tokio - Fritzi heeft de tits, ook heel erg schijnzwanger, en Frou Frou het humeur ::)). Hij heeft trouwens verdomd mooi gangwerk. Is op het filmpje niet te zien maar ga ik nog wel proberen vast te leggen.

Maar kortom, hij is echt een lekker jong :smitten:

Zes honden is trouwens net een tikkie veel hier. Het is hier echt hink-stap-sprong over de honden :biggrin2:. Hoewel ook wel gezellig, overal hond. Laat Leo het maar niet lezen :biggrin2:. Nee, zonder dollen, ik vind het te druk. Zowel in huis als met wandelen. Met 6 Dalmaten ga je niet naar het bos, dus we gaan in 2 groepen (vanmorgen 2 x 1,5 uur gelopen). Daarnaast lopen we hier twee om twee, dus Linga/Biscuit en Fritzi/Frou Frou. En dus nu ook Aiden/D'Jay. En dat betekent gewoon dat ik de hele dag aan het lopen ben (want Leo heeft ook nog eens 7 x 24 uur dienst). Dat is voor een paar dagen wel te doen (en ik geniet gewoon hartstikke van het feit dat ik Aiden een paar dagen bij me heb), maar voor permanent moet ik er toch niet aan denken.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2990408
Lizzy schreef: Dank je, doe ik.

Overigens wel buitengewoon interessant om op te passen op honden die brokken eten..... :biggrin2:
Spring je over een spikkel heen, land je in een superbolus  :2funny: :2funny: :2funny:

Maar gezellig dat Aiden er is en dat het zo'n zoet vrolijk ventje is  :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2990409
Hope schreef: Wat een mooie hond!
Geniet er van!

En straks ook weer van de rust in huis met "maar" vier honden
En dan denken...wat is het leeg hier  :biggrin2:
Door Lizzy
#2990414
Angelique schreef: Spring je over een spikkel heen, land je in een superbolus  :2funny: :2funny: :2funny:

Maar gezellig dat Aiden er is en dat het zo'n zoet vrolijk ventje is  :-*
Ja, die draaien ze wel :-X
En wat drinken ze veel :o
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2990429
Hoop ( ;D sorry  :-[  :biggrin2: ) dat je de bolussen niet op hoeft te ruimen.... mien himmelke wat stonken die van Lu, de eerste dagen dat zij hier was  :-X


Maar wat is hij leuk!!  :D Genietse!
Door Lizzy
#2990433
Inge en Bono schreef: Hoop ( ;D sorry  :-[  :biggrin2: ) dat je de bolussen niet op hoeft te ruimen.... mien himmelke wat stonken die van Lu, de eerste dagen dat zij hier was  :-X


Maar wat is hij leuk!!  :D Genietse!
Leuke woorspeling :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ze skijten ook in de tuun. Maar dat laat ik Leo opruumen :biggrin2:
Door Lizzy
#2990446
Moeder en zoon staan net naast mekaar, echt ongelofelijk hoe zo'n grote zware vent uit zo'n klein wijffie kan komen :biggrin2:
Door inge58
#2990453
Lizzy schreef: Moeder en zoon staan net naast mekaar, echt ongelofelijk hoe zo'n grote zware vent uit zo'n klein wijffie kan komen :biggrin2:
Ja dat zeggen ze ook als ik als moedertje van 1.58 tussen mijn zoons in sta,die zijn rond de 1.90
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2990470
Lizzy schreef: Moeder en zoon staan net naast mekaar, echt ongelofelijk hoe zo'n grote zware vent uit zo'n klein wijffie kan komen :biggrin2:
Hij was toen wat kleiner  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door