Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2990292
Heeft iemand ervaring met Feelings control van Sensifarm voor een boxer met een lage frustratie tolerantie?
Ik kan hem na anderhalf jaar nog steeds niet loslaten bij andere honden. Met zijn maatje, ook een (gecastreerde ) boxer reu kan hij prima overweg.
#2990304
Is jouw boxer gecastreerd? En kan ie alleen niet met andere (intacte) reuen of zijn teven en pups ook een probleem?

Als ik Scott loslaat bij een andere reu vliegt ie 'm ook aan. GT bijgehaald en is normaal gedrag bij reuen op deze leeftijd (scott is ook 1,5). veel trainen, consequent zijn en hem ook de ruimte geven om zijn grenzen aante geven.
Scott is er bijvoorbeeld niet van gediend als een vreemde hond meteen bij zn achterwerk gaat snuffelen, hij wil eerst neuzen. Ook al te opdringerige jonge honden kunnen een corrigerende snauw krijgen.
#2990355
Ik ken het ook niet. Het nadeel van elk samengesteld middel is dat er dingen in kunnen zitten waar jou hond net niet lekker op reageert en dat de dosering nogal gemiddeld is.
Bovendien zal zo'n supplement nooit een gedragsprobleem oplossen. Mogelijk kan het ondersteunen, maar iets oplossen doet het niet. Ik zou daarom gaan kijken naar een goede gedragstherapeut. Ik heb zelf ontzettend veel hulp gehad van Monique Bladder, zij komt ook aan huis.
#2990360
aveurtjes schreef: Heeft iemand ervaring met Feelings control van Sensifarm voor een boxer met een lage frustratie tolerantie?
Ik kan hem na anderhalf jaar nog steeds niet loslaten bij andere honden. Met zijn maatje, ook een (gecastreerde ) boxer reu kan hij prima overweg.
Je kan hem na 1,5 jaar wát nog steeds niet loslaten bij andere honden? 1,5 jaar trainen? 1,5 jaar succes laten hebben met uitvallen? 1,5 jaar niksdoen?

En waarom moet je hond eigenlijk los bij andere honden? Zo te lezen niet omdat hij er zelf zo'n lol in heeft...

Ik zou een goede gedragstherapeut inschakelen, zodat je kunt bekijken waar het gedrag vandaan komt, en je samen naar oplossingen kunt zoeken.

Met het middel dat je noemt heb ik geen ervaring trouwens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door