Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2990188
Alweer 6 weken oud het gaat zooo hard! Maar wat zijn ze leuk!!
Vandaag hebben we een fotoshoot gedaan bij Maud Velders. Toen we op het plekje aankwamen stonden er koeien op het veldje waar we moesten zijn, ze waren door het hek gebroken. Leuke kans voor Jolie dus die stuurde ik aan het werk, ze deed het top luisterde perfect naar de commando s en wist precies hoeveel druk ze kon zetten. Toen ze in hun wei stonden en ik de plankjes half aan elkaar had gemaakt heeft ze dat stuk bewaakt zodat ze er niet weer door heen kwamen :)
De pups hadden het daar erg warm dus niet veel gespeeld maar wel heel mooie plaatjes geschoten!
Later thuis nog van allemaal een stand foto gemaakt en dat ging ze opvallend makkelijk af! Ik heb ze nog nooit in stand gezet dus kon nu echt heel goed bekijken (op de foto dan, want ze staan 5 seconde stil ;) ) ben heeeel blij met het resultaat, prachtige voorborsten, rechte ruggen, bijna allemaal al een heel mooie J in de staart, mooie hoekingen en prachtige koppies :)
Nou genoeg.. Hier alvast een paar foto s, de rest krijg ik morgen :)

Afbeelding
Afbeelding (vlnr teef geel, teef oranje,reu paars, reu blauw, reu sumo, reu zilver, reu goud, teef groen.  Reu zwart was even de hort op haha)

Afbeelding

In je wei blijven jij!
Afbeelding
Reu blauw
Afbeelding

Reu goud
Afbeelding

Reu zwart
Afbeelding

Reu goud
Afbeelding

Afbeelding

:smitten:
#2990233
Ja ben er ook heel blij mee! De stand foto s waren een makkie, bijna allemaal stonden ze meteen goed en waren zo klaar. Behalve oranje die had haar gekke 5 minuten haha
Ben heel benieuwd naar de rest Vd foto s!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door